
Marka Kappahl rozpoczęła nową letnią kampanię pod hasłem „Summer for You. and Yours”. Jej motywem przewodnim są relacje rodzinne, które stanowią centrum wizualnej i emocjonalnej opowieści, zgodnie z koncepcją „You. and Yours”. To już druga odsłona działań promocyjnych opartych na nowej strategii komunikacyjnej, która podkreśla unikatowe pozycjonowanie marki – oferowanie szerokiego asortymentu mody dla całej rodziny.
W kampanii zaprezentowano letnie propozycje Kappahl: energetyczne zestawy z bawełny w paski, kolorowe sukienki, przewiewne fasony, lekkie lniane tkaniny oraz stroje kąpielowe. Paleta barw łączy subtelne pastele z intensywnymi akcentami, a naturalne materiały gwarantują wysoki komfort noszenia i letnią świeżość.
– Chcieliśmy stworzyć inspirującą kampanię, która w spójny sposób pokaże nasze podejście do letniej mody i zachęci klientów do odkrywania stylizacji na nadchodzący sezon. Kolekcja, stworzona z myślą o całej rodzinie, obejmuje szeroki wybór ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci – idealnych na letnie i plażowe przygody. Motyw relacji rodzinnych, będący osią całej komunikacji, pojawia się nie tylko w materiałach kampanijnych, ale także w działaniach influencer marketingowych, które wzmacniają ten przekaz i budują autentyczne historie wokół marki. Wiele elementów kolekcji powstało z materiałów przyjaznych środowisku, co stanowi kolejny krok Kappahl w kierunku bardziej zrównoważonej mody – mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.
Materiały wizualne kampanii, oparte na połączeniu fotografii analogowej i cyfrowej, kontynuują rozwój nowego tonu komunikacji oraz identyfikacji wizualnej marki Kappahl.