MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Wydawnictwo Fashion Group przejmuje serwis modowy Fashionpost.pl
12.03.2018 Katarzyna Błażuk
„Na łamach Fashion Magazine honorujemy ludzi wyjątkowych, którzy są motorem ewolucji trendów w Polsce i za granicą. Decyzja o połączeniu redakcji Fashion Magazine i Fashion Post to ukłon w stronę naszych czytelników, poszukujących referencyjnego źródła, dostarczającego najnowsze informacje 24/7.” – mówi Marzena Singh, nowa Redaktor Naczelna Fashion Post, od 2016 r. Redaktor Naczelna Fashion Magazine. Fashion Magazine to najdłużej ukazujący się polski magazyn modowy. Dwumiesięcznik publikuje wybory opiniotwórczych autorów, w tym Katarzyny Rzehak, Joanny Bojańczyk czy Michała Zaczyńskiego. Magazyn ilustrowany jest sesjami zdjęciowymi uznanych polskich fotografów, w tym, Zuzy Krajewskiej, Roberta Wolańskiego, Mateusza Stankiewicza, Macieja Bernasa i Marcina Tyszki. Serwis internetowy Fashion Post to codziennie aktualizowane informacje o modzie, designie, kulturze, wellness i urodzie. Redaktor Prowadzącą serwis została Katarzyna Błażuk, wcześniej związana m. in. z Elle, Show, InStyle i Fashion Magazine. „Przez zaledwie trzy lata udało nam się zbudować silną, rozpoznawalną i cenioną markę. Wprowadziłyśmy na rynek nową jakość w obrębie lifestyle’u w internecie – wartościowe, autorskie treści, magazynową formułę, nowe rozwiązania graficzne. Od początku pracowaliśmy innowacyjnie z klientami reklamowymi, sprzedając jakościowe projekty kontentowe i social mediowe. Przez ten czas zrealizowaliśmy 230 projektów i kampanii dla największych marek modowych i urodowych m.in.: Chanel, H&M, W. Kruk, Ecco, Sephora, Nike, Solar, Dr. Irena Eris.” – mówią Maryna Tomaszewska i Justyna Duszyńska założycielki Fashion Post.
Aktualnie Fashion Post współpracuje z najlepszymi autorami, fotografami i influencerami, portal jest patronem najważniejszych polskich pokazów mody, konkursów talentów i pokazów dyplomowych polskich uczelni artystycznych. Ma także stałą, rosnącą grupę czytelników (180 000 UU i 900 000 PV miesięcznie). Monetyzacją powierzchni reklamowych w serwisie zajmuje się dział sprzedaży wydawnictwa Fashion Group, którego szefem został Zbigniew Kokot (wcześniej związany m.in. z Marquard Media Polska i Grupą RMF). 59. wydanie dwumiesięcznika Fashion Magazine ukaże się w sprzedaży 12 marca, m.in. w kolportażu sieci Garmond, Ruch, Kolporter i Pol-perfect, w tym w punktach Empik, Ruch i Inmedio. Cena Fashion Magazine to 11,99 zł. Wraz z połączeniem redakcji Fashion Post zmienił siedzibę. Nowy adres redakcji: ul. Londyńska 34/2, 03-921 Warszawa. Więcej na www.fashionpost.pl