MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Wydawnictwo Fashion Group przejmuje serwis modowy Fashionpost.pl

12.03.2018 Katarzyna Błażuk

Wydawnictwo Fashion Group przejmuje serwis modowy Fashionpost.pl

„Na łamach Fashion Magazine honorujemy ludzi wyjątkowych, którzy są motorem ewolucji trendów w Polsce i za granicą. Decyzja o połączeniu redakcji Fashion Magazine i Fashion Post to ukłon w stronę naszych czytelników, poszukujących referencyjnego źródła, dostarczającego najnowsze informacje 24/7.” – mówi Marzena Singh, nowa Redaktor Naczelna Fashion Post, od 2016 r. Redaktor Naczelna Fashion Magazine. Fashion Magazine to najdłużej ukazujący się polski magazyn modowy. Dwumiesięcznik publikuje wybory opiniotwórczych autorów, w tym Katarzyny Rzehak, Joanny Bojańczyk czy Michała Zaczyńskiego. Magazyn ilustrowany jest sesjami zdjęciowymi uznanych polskich fotografów, w tym, Zuzy Krajewskiej, Roberta Wolańskiego, Mateusza Stankiewicza, Macieja Bernasa i Marcina Tyszki. Serwis internetowy Fashion Post to codziennie aktualizowane informacje o modzie, designie, kulturze, wellness i urodzie. Redaktor Prowadzącą serwis została Katarzyna Błażuk, wcześniej związana m. in. z Elle, Show, InStyle i Fashion Magazine. „Przez zaledwie trzy lata udało nam się zbudować silną, rozpoznawalną i cenioną markę. Wprowadziłyśmy na rynek nową jakość w obrębie lifestyle’u w internecie – wartościowe, autorskie treści, magazynową formułę, nowe rozwiązania graficzne. Od początku pracowaliśmy innowacyjnie z klientami reklamowymi, sprzedając jakościowe projekty kontentowe i social mediowe. Przez ten czas zrealizowaliśmy 230 projektów i kampanii dla największych marek modowych i urodowych m.in.: Chanel, H&M, W. Kruk, Ecco, Sephora, Nike, Solar, Dr. Irena Eris.” – mówią Maryna Tomaszewska i Justyna Duszyńska założycielki Fashion Post.

Aktualnie Fashion Post współpracuje z najlepszymi autorami, fotografami i influencerami, portal jest patronem najważniejszych polskich pokazów mody, konkursów talentów i pokazów dyplomowych polskich uczelni artystycznych. Ma także stałą, rosnącą grupę czytelników (180 000 UU i 900 000 PV miesięcznie). Monetyzacją powierzchni reklamowych w serwisie zajmuje się dział sprzedaży wydawnictwa Fashion Group, którego szefem został Zbigniew Kokot (wcześniej związany m.in. z Marquard Media Polska i Grupą RMF). 59. wydanie dwumiesięcznika Fashion Magazine ukaże się w sprzedaży 12 marca, m.in. w kolportażu sieci Garmond, Ruch, Kolporter i Pol-perfect, w tym w punktach Empik, Ruch i Inmedio. Cena Fashion Magazine to 11,99 zł. Wraz z połączeniem redakcji Fashion Post zmienił siedzibę. Nowy adres redakcji: ul. Londyńska 34/2, 03-921 Warszawa. Więcej na www.fashionpost.pl