Marka Kin Euphorics należąca do Belli Hadid właśnie połączyła siły z wiodącą marką modową Mayfair Group, aby stworzyć zupełnie nową, ekskluzywną kolekcję odzieży.
Zaznaczając pierwszą wyprawę marki napojów do świata odzieży, kolekcja ma na celu ucieleśnienie unikalnych perspektyw obu odpowiedników, oferując połączenie stylu życia, mody i dobrego samopoczucia. Zaprojektowana, aby „wnieść więcej światła” w życie konsumentów, kolekcja obraca się wokół głównego motywu: „Need more light in your life? Angels on speed dial”.
Oświadczenie trafia na przytulny sweter z okrągłym wycięciem pod szyją z ilustracjami i grafiką cherubinów, działając jako fizyczna interpretacja głównych założycieli współpracy, Jen Batchelor, Belli Hadid i Sama Abraharta. Nowa współpraca z Mayfair Group ma miejsce wkrótce po tym, jak Kin połączył siły z marką zapachową Boy Smells, aby stworzyć wyjątkową kolekcję świec.