MODA

Wiosenna odsłona Ray-Ban – tylko dla odważnych!

15.04.2016 Patryk Chilewicz

Wiosenna odsłona Ray-Ban – tylko dla odważnych!

W sezonie wiosna / lato 2016 Ray-Ban wprowadza kolekcję, która będzie kontynuacją klasycznych kształtów Ray-Ban oraz wyróżniających się okrągłych i inspirowanych stylem retro projektów. Całkowicie nową ikoną kolekcji SS16 będzie Ray-Ban Clubround inspirowana klasycznymi kształtami Ray-Ban Clubmaster i Ray-Ban Round.

Marka ta odświeża również oryginalny kształt Ray-Ban Gatsby z lat 80., ponownie definiując wyróżniający się intelektualny design i styl retro nowych okularów phantos o nowoczesnym wykończeniu, wnoszącym klasykę do współczesności.

Dopełnieniem są nowe okrągłe okulary korekcyjne z oprawkami z gumowanego nylonu i wyróżniającą się metalową konstrukcją Erika, o wykończeniu nadającym blasku świeżemu i młodemu stylowi.

Zdjęcia do kampanii, zostały stworzone w Los Angeles przez fotografa Marka Seligera. Przedstawiają serię obrazów odzwierciedlających DNA marki, czyli odwagę do bycia sobą. Ta odwaga to nie tylko brak strachu, ale także jego przezwyciężenie. To coś, co pcha ludzi do przodu, aby stawili czoło swoim lękom i pokonywali własne ograniczenia. Bohaterowie poszczególnych zdjęć to ludzie, którzy mają odwagę nie być perfekcyjni, to ci, którzy walczą ze społecznymi stereotypami i mają odwagę ukazać się światu takimi jakimi są. To także ci, którzy nie boją się podejmować trudnych decyzji i bronić tego co dobre. To także Ci, którzy mają odwagę działać w zgodzie z własnymi poglądami i wartościami, nie bojąc się krytyki. Każdy z nich jest odważny na swój sposób – nie musisz skakać ze spadochronem żeby udowodnić, że jesteś nieustraszony.

Aby zachęcić ludzi do otwarcia swoich serc na innych, Ray-Ban ma zamiar stworzyć społeczny eksperyment, dzięki któremu mamy być świadkami pierwszego spotkania dwojga ludzi. Każde z nich zada drugiemu serię pytań, a spotkanie zakończy się czterominutowym wyzwaniem: uczestnicy będą poproszeni oto, żeby przez cztery minuty nie odrywać od siebie wzroku.

Powiedzenie „przepraszam” także wymaga odwagi. Właśnie dlatego Ray-Ban przyjrzy się bliżej temu jak proste „przepraszam” może zmienić coś, co wydawałoby się pęknięte, a może zostać sklejone na nowo. Aż w końcu, Ray-Ban doda odwagi wszystkim tym, którzy chcą żyć bez udogodnień oferowanych przez Internet i współczesne technologie. Będziemy mieli okazję obserwować międzynarodową grupę internetowych influencerów, wysłanych do miejsca, gdzie nie ma internetu. Razem będziemy obserwować proces przechodzenia od bycia stale online do bycia offline i związanych z tym korzyści.