MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Wiemy jak wygląda pierwsza kolekcja marki Alexy Chung!
31.05.2017 Patryk Chilewicz
Projektowanie nie jest tak naprawdę niczym nowym dla Alexy Chung, która śmiało może być nazywana najbardziej znaną, brytyjską it-girl. Była modelka i prezenterka w przeszłości projektowała już kapsułowe kolekcje dla marki Madewell, czy ostatnio dwukrotnie dla Marks & Spencer – czy to właśnie sukcesy tych linii zachęciły ją do rozpoczęcia działalności na własną rękę?
Powstanie autorskiej marki, którą ikona stylu nazwała po prostu swoim nazwiskiem, ogłoszono już w zeszłe wakacje. Po zaprezentowaniu w zeszłym miesiącu krótkiego filmu i logo, przyszła pora na oficjalny pokaz i wreszcie, pojawienie się ubrań od Alexy Chung w sprzedaży.
W debiutanckiej kolekcji Chung pobrzmiewa głośne echo jej osobistego stylu – znajdziemy w niej sporo mini-spódniczek, pantofelków w stylu retro, dzianinowych sukienek midi, topów o fasonie polo, krótkich sukienek w stylu lat 60. czy garniturów, zarówno w monochromatycznej, pastelowej wersji, jaki i bardziej szalonej, w różowo-bordowe pasy. W jej skład weszło ponad 150 elementów, idealnych zarówno na dzień, jak i na różnego rodzaju wieczorne okazje, począwszy od koktajlu, a na bardziej oficjalnej imprezie kończąc. „Zawsze jestem przywiązana do tradycji”, mówi o swoich projektach Alexa, „dlatego chciałam, aby ta marka była tradycyjna… Ale też dziwna. Zaskakująca”.
Wszystkie ubrania i dodatki są już dostępne do kupienia na stronie Alexachung.com oraz na Style.com. Ceny? Nienajniższe: za skórzaną mini sukienkę zapłacimy ponad 1000 funtów, za koszulę prawie 200, za satynowe sandały na platformie 340, z kolei koszt dżinsowych ogrodniczków to ponad 300 funtów.