Marka Americanos jest dla każdego – niezależnie od sylwetki czy wieku Znajdziecie w niej dżinsy w każdym fasonie i odcieniu, sportowe bluzy czy katany w retro klimacie. Już teraz dzięki Grupie CCC marka reaktywuje się w wielkim stylu i powraca do sprzedaży!
Marka Americanos powraca!
Co znajdziemy w marce Americanos? Dobrze dopasowane dżinsy, prosty t-shirt, trampki, czyli klasyki, które każdy powinien mieć w szafie. Dzięki swojej ponadczasowości marka staje się ulubionym brandem generacji. Podstawą Americanos jest jakość. Dzięki temu ubrania i dodatki dla niej i dla niego przetrwają lata. W myśl hasła „For the Planet”, kolekcja w większości została uszyta z użyciem zrównoważonych materiałów. Równie istotna jest wygoda. Americanos to rzeczy dobre dla ciała – komfortowe, miękkie, świetnie skrojone. W kolekcji znalazły się dżinsy w wielu fasonach i kolorach. Dominują zgodne z estetyką Y2K spodnie baggy i bootcuty, sporo tu niskich stanów i rozszerzanych nogawek. Z barwami dżinsów korespondują kolory basików – w kolekcji pojawiły się czerwone bluzy z kapturem, dresowe komplety w turkusie albo swetry w różowo-czerwone paski, zgodne z trendem na kolor blocking. Kolekcję uzupełnia bawełniana i sportowa bielizna z logo Americanos.
Za reaktywacją kultowej marki stoi Grupa CCC, której bliskie jest przesłanie „For Every Body”.
Americanos „For Every Body”
Denim, sportowe sylwetki i wygodne dodatki pasują każdemu, niezależnie od indywidualnego stylu, sylwetki, czy koloru skóry. Każdy jest na swój sposób doskonały i każde ciało jest piękne dokładnie takie, jakie jest. Przesłanie podkreśla każdy z bohaterów sesji swoim pięknem,, wyjątkowością i wyrazistością na swój sposób. Przed obiektywem duetu Tatiana i Karol pozują Alexandra Ágoston, Odile Gautrau, Francisco Henriques, Irene Guarenas, Dorit Reveles i Ayman Salah Hassan. Ágoston – australijska supermodelka – to ulubienica Victorii Beckham i Jeana-Paula Gaultiera, Francuzka Odile jest ikoną ciałopozytywności, która ostatnio pozowała dla Calvina Kleina, a Irene, która zaczynała karierę w Paryżu, współpracowała już z domami mody Gucci i DSquared2, a jej sesje pojawiły się w międzynarodowych edycjach „Vogue’a”.
Kolekcja jest już dostępna w sklepach internetowych Modivo, Eobuwie, ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej CCC.
Zdjęcia: Tatiana i Karol; Modelki i modele: Alexandra Ágoston, Odile Gautrau, Francisco Henriques, Irene Guarenas, Dorit Reveles, Ayman Salah Hassan; Stylizacja: Ewelina Gralak; Makijaż: Aneta Kostrzewa; Włosy: Paweł Solis; Scenografia: Grzegorz Polański; Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC; Art Director: Justyna Purzycka / CCC, Maria Mastalerz / CCC; Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC