MODA
VISSAVI w wielkim mieście – kolekcja inspirowana kultowym serialem o przyjaciółkach z Manhattanu
21.06.2021 Fashion Post
Od premiery pierwsze odcinka „Seksu w wielkim mieście” minęło 23 lata, ale okazuje się, że do dziś serial nie traci na swojej popularności, a problemy w nim poruszane, są dalej aktualne. Ciągle żywy jest też styl bohaterek: Carrie, Mirandy, Samanthy i Charlotte. To właśnie one świetnie oddają „ducha” współczesnej kobiety, mieszkanki dużego miasta, zakochanej w modzie, czerpiącej z życia garściami i podążającej za własnymi życiowymi drogowskazami. To właśnie „Seksem w wielkim mieście” zainspirowała się w najnowszej kolekcji marka VISSAVI, która w nowej sesji wzierunkowej postanowiła przenieść nowojorskie realia na polskie ulice.
Od kiedy ogłoszono, że „Seks w wielkim mieście” będzie miał swoją kontynuację (i to jeszcze w tym roku!) wśród fanów serialu zapanował totalny szał. Co powoduje, że miliony kobiet tak bardzo identyfikowały się z trzydziestoparolatkami z Manhattanu? Podobne wartości i indywidualizm. Każda z nich była przecież zupełnie inna. Różnił ich styl, wybór fasonów, kolory, dodatki, fryzury czy makijaże. Punktem wspólnym była – kobiecość. Rozumiana na własny sposób, ale każda z bohaterek serialu była z niej dumna, eksponując ją w mocniejszym lub subtelniejszym stylu. Robiły to za pomocą swoich życiowych wybór i stylizacji, zawsze stawiając na autentyczność.
„Seks w wielkim mieście” zainspirował polską markę VISSAVI, która w dość niestandardowy i odważny sposób nowojorski klimat przeniosła na polskie ulice w celebrującej 20-te urodziny marki sesji wizerunkowej. Marka postanowiła czerpać garściami z modnych od kilku sezonów trendów z przełomu lat 90. i 00. „Wierzymy, że naszym stałym Klientkom, które pamiętają tamte czasy, sprawimy ogromną przyjemność w postaci sentymentalnej podróży, pięknych wspomnień i powrót do dni, kiedy rodził się ich styl” – mówią właściciele marki.
„Natomiast młodemu pokoleniu kobiet, które uważają dziś lata 90. za bardzo inspirujące i kultowe, jak serial „Seks w wielkim mieście”, chcemy pokazać udane połączenie tamtych i dzisiejszych trendów, docenienie ponadczasowej klasyki z odrobiną nowoczesności, po którą dziś, tak często sięgają” dodają.
Najnowsza kolekcja VISSAVI to połączenie elegancji, klasyki i oryginalność w jednym. Cechuje ją też wysoka jakość w odszyciu i doborze naturalnych tkanin. Wszystkie modele szyte są w Polsce, co od lat stanowi ogromną wartość i dumę marki. Dzięki niemu klienci otrzymują produkty wysokiej jakości, służące na lata.
Założycielce marki oraz projektantce, Agacie Blok, bliskie są wartości związane ze zrównoważoną modą. Zarówno prywatnie, jak i w biznesie kieruje się zasadami „fair play”: zaufanie, empatia, długafalowe i bliskie relacje, współpraca, uczciwość, ale też wolność i bycie w zgodzie ze sobą to podstawowe jakości, które budują Vissavi. Takie podejście jest też widoczne w działaniach marki – kulturze pracy, relacji z Klientkami i współpracownikami oraz jakości produktów.
VISSAVI od początku swojego istnienia docenia kobiecą indywidualność. Kultywuje wolność, prawdę, szczerość i autentyczność. Pozwala kobiecie wyrazić się na różne sposoby poprzez ubranie. Kibicuje kobiecie, gdy gotowa jest na zmiany i nowe wyzwania. Tę zmienność oraz różnorodność kobiecej emocjonalności marka traktuje jako atut i inspirację, które od lat odzwierciedla w swoich kolekcjach. Doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że moc kobiecości to pewnego rodzaju fuzja, połączenie siły charakteru i naturalnej delikatności.
Kolekcja jest dostępna w sprzedaży na vissavi.pl