MODA

Victoria’s Secret zatrudnia modelkę plus size i modelkę z zespołem Downa

27.02.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Victoria’s Secret zatrudnia modelkę plus size i modelkę z zespołem Downa

Marka Pink, część portfolio Victoria’s Secret & Co., przedstawiła swoją nową ambasadorkę. Jest to gwiazda TikToka, Remi Bader. Zostanie ona także konsultantką ds. rozmiarów, ponieważ marka zaczyna wprowadzać do swojej oferty większe rozmiary.

„Uwielbiamy sposób, w jaki Remi wykorzystuje swoją platformę do przesuwania granic i dokonywania prawdziwych zmian”, powiedziała Amy Hauk, dyrektor generalna Victoria’s Secret Pink. „Zawsze staramy się doskonalić jako marka i zapewnić naszym klientom poczucie siły i pewności w zakresie naszych produktów. Podziwiamy również to, że Remi Bader jest prawdziwa we wszystkich aspektach bycia wpływową osobą, a także jej otwartość na temat swojej własnej podróży do zdrowia psychicznego”, dodaje.

Współpraca zaczyna się od włączenia dodatkowych, większych rozmiarów w kategorii strojów kąpielowych Pink. Po raz pierwszy w rozmiarze XL, a następnie w rozmiarach rozszerzonych do XXL. Wcześniej większe rozmiary były dostępne tylko online, teraz to się zmieni. Ponadto biustonosz Pink’s Wear Everywhere jest teraz dostępny w 33 rozmiarach, od 30AA do 40DDD.

„To, co tak bardzo zaintrygowało mnie w tej współpracy – oprócz tego, że dorastałam w kolorze Pink – to otwartość marki na moją uczciwość i chęć zmiany”, powiedziała Bader. „Marka Pink zrobiła wiele postępów na przestrzeni lat, aby być bardziej otwartą i bardziej skupić się na zdrowiu psychicznym. Jestem naprawdę zaszczycona, że mogę pracować z zespołem, by pomóc młodym dorosłym zaakceptować ich ciała i być szczerym głosem dla niesamowitej społeczności, którą udało mi się zbudować”, dodała.

Jako ambasadorka, Bader będzie uczestniczyć w różnych wydarzeniach podczas całorocznej współpracy, a także wystartuje z wyselekcjonowanym wyborem swoich ulubionych modeli marki Pink. Marka dodała, że Remi Bader pomoże w testowaniu produktów w rozmiarach plus wśród społeczności swoich obserwatorów. Ponadto gwiazda mediów społecznościowych, która ma prawie 2,5 miliona obserwujących na TikToku i Instagramie, będzie częścią dorocznego panelu Pink With Purpose, który przyznaje pomoc finansową młodym kobietom i mężczyznom, by pomóc im dokonać pozytywnych zmian w ich społecznościach.

Victoria’s Secret, spółka matka marek Victoria’s Secret Lingerie, Beauty i Pink, od 2018 roku jest w głębokiej fazie transformacji. Wszystko zaczęło się po tym, gdy przychody zaczęły spadać. Wszystko to dzięki zmieniającym się preferencjom konsumentów i ruchowi #MeToo, który wywołał sprzeciw wobec nieosiągalnego standardu urody promującego przez Victoria’s Secret.

Od tego czasu firma zatrudniała modelki transpłciowe oraz te w rozmiarze plus, w tym np. Emirę D’Spain, pierwszą czarnoskórą transpłciową kobietę, która była reprezentantką marki. Zaktualizowano również zarząd i zoptymalizowano swoją flotę detaliczną, zamykając nierentowne lokalizacje dla bardziej lukratywnych rynków, takich jak Indie i Izrael. Marka zaktualizowała także swój asortyment, dodając takie rzeczy, jak biustonosze dla kobiet po mastektomii.

Inicjatywa obejmuje grupę kobiet z różnych środowisk, między innymi Eileen Gu, Megan Rapinoe, Priyanka Chopra Jonas, Bella Hadid, Paloma Elsesser, Valentina Sampaio, Hailey Bieber i mistrzyni tenisa Naomi Osaka, które przy okazji podzielą się swoimi historiami. 

Niedawno Victoria’s Secret zatrudniła Sofíę Jirau, pierwszą modelkę z zespołem Downa, jako część kolekcji biustonoszy i bielizny marki Love Cloud.

„Jestem pierwszą modelką Victoria’s Secret z zespołem Downa”, napisała Jirau w swoim poście na Instagramie.

Kolekcja, która wystartowała w Walentynki, obejmuje 18 kobiet z różnych środowisk, grup wiekowych i o różnej budowie ciała.

Firma powiedziała, że kampania wzmacnia jej „zaangażowanie w powitanie i uczczenie wszystkich kobiet”.

„Mam śmiałą ambicję, aby Victoria’s Secret była największym i najlepszym adwokatem kobiet na świecie”, powiedział dyrektor generalny Victoria’s Secret Lingerie, Martin Waters. „I to jest niesamowicie potężna wizja i misja, do której dążymy. Dodaje energii wszystkim naszym ludziom. Odzwierciedla bardzo znaczący zwrot od tego, gdzie byliśmy, a w którym kierunku podążamy teraz, czego chcą mężczyźni, do tego, czego chcą kobiety. Przechodzimy od seksowności dla nielicznych do seksowności dla wszystkich. Przechodzimy od wyglądu do uczucia. Chodzi o włączenie większości kobiet, a nie wykluczenie większości kobiet i bycie ugruntowanym w prawdziwym życiu, a nie w większości nieosiągalnym”, dodaje.