MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Victoria Beckham promuje nową kolekcję wielkim hitem Spice Girls
16.03.2017 Patryk Chilewicz
Umówmy się – Victoria nie była najlepszą piosenkarką. Jej głos był dość marny, więc świat raczej z ulgą przyjął wiadomość, że rezygnuje ze śpiewania. Później było już tylko lepiej – Posh Spice udowodniła, że jest nie tylko dziewczyną z pop-grupy i żoną gwiazdy piłki nożnej, ale naprawdę utalentowaną projektantką mody.
Teraz Beckham postanowiła połączyć te dwa światy. Przy okazji współpracy swojej marki z firmą Target powstała zapowiedź wideo, w której Victoria wykorzystuje fragment jednego z największych hitów Spicetek – „Spice Up Your Life”. W klipie pojawiają się matki ze swoimi córkami, a nogi aż same rwą się do tańca.
https://www.instagram.com/p/BRqTxhKB0Dk/
„Victoria Beckham for Target” to kamień milowy dla projektantki. Po raz pierwszy bowiem zajęła się ubraniami dziecięcymi. Co więcej, jej kolekcja ma być o wiele przystępniejsza cenowo niż regularna linia. – Od jakiegoś czasu chciałam zaoferować coś szerszemu kręgowi kobiet, które nie mogą sobie pozwolić na wydawanie pieniędzy u projektantów. Kolekcja „Victoria Beckham for Target” – powiedziała projektantka w jednym z wywiadów.
Brawo Posh! Udowadniasz, że „Spice Up Your Life” może być prawdziwym przepisem na życie.