Światło dzienne ujrzały właśnie cztery fotografie, na których modelki i modele prezentują ubrania oraz dodatki z kolekcji Versace wiosna-lato 2016. Za tło sesji posłużyła solna pustynia w Kalifornii, która stanowi idealny kontrast dla ubrań będących swoistą feerią intensywnych barw i wzorów. Zdjęcia wykonał Steven Klein, który odpowiedzialny jest za wiele kontrowersyjnych sesji zdjęciowych, m.in. dla magazynu „Interview Magazine” z Kylie Jenner, sfotografował także Jessikę Chastain dla „W Magazine” czy kampanię reklamową Alexandra Wanga, w której także wystąpił. Najnowsza kampania jest jego pierwsza współpracą z domem mody Versace.
Do kampanii zaangażowano aż sześciu modeli, w tym top modelki Gigi Hadid, Natashę Poly oraz Raquel Zimmerman. Donatella Versace przyznała, że właśnie taka jest współczesna kobieta Versace – dumna i posiadająca własny, silny charakter. Według włoskiej projektantki zaangażowane do kampanii modelki idealnie reprezentują te właśnie cechy. W najnowszej sesji wizerunkowej założonej przez Gianniego Versace marki znalazł się też polski, nieco zaskakujący akcent. Jednym z modeli został bowiem Polak, Łukasz Grabowski, który na co dzień nie zajmuje się modelingiem, lecz tańcem – jest instruktorem zumby.
Jesteśmy zachwycone kampanią i mamy nadzieję, że współpraca polskiego tancerza z branżą mody nie będzie jednorazowym epizodem!