MODA
Valentino jest pierwszą europejską luksusową marką, która podjęła współpracę z Pantone
19.10.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Valentino połączył siły z Pantone Color Institute, aby uwiecznić swój charakterystyczny odcień Pink PP w zupełnie nowej kolekcji.
Po raz pierwszy opracowany dla kolekcji marki jesień/zima 2022-23, kolor przekroczył wszelkie oczekiwania i stał się wyznacznikiem Valentino. W rezultacie marka wybrała Pantone – czyniąc z nich pierwszą europejską markę luksusową, która to zrobiła – dla 11-częściowej linii przedmiotów w limitowanej edycji.
Stworzona przez duńskiego dewelopera obiektów, Copenhagen Design ApS, seria obejmuje kubki na wynos, breloczki, parasole, notatniki i długopisy, z których każdy wykonany jest z materiałów najwyższej jakości. Wszystkie przedmioty są dostarczane w komplecie z charakterystycznym kolorem Pantone, w tym z różowym PP by Valentino i charakterystycznym logo Maison.
Świętując premierę nowej kolekcji Valentino, marka ma w październiku gościć wiele specjalnych pop-inów na całym świecie, od Włoch i Francji po Bliski Wschód i Japonię. Pop-up store pojawi się również w dzielnicach Ginza i Omotesando w Tokio oraz w Chadstone Mall w Melbourne.
Partnerstwo Valentino i Pantone to nowy cyfrowy efekt, który zadebiutował na Instagramie i został opracowany za pomocą Meta Spark AR. Przedni aparat przeniesie użytkowników do wszechświata Pink PP, podczas gdy tylny aparat utworzy różową cyfrową kałużę na dowolnej powierzchni, na którą skieruje, prezentując przedmioty z kolekcji.