MODA

Valentino i nowa różowa kampania

10.10.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Valentino i nowa różowa kampania
W  ciągu kilku ostatnich lat radykalizm w modzie stał popularniejszy. Zainaugurowało to moment, w którym maksymalizm jest przyjmowany z otwartymi ramionami. 
 
Trendy stają się coraz większe i odważniejsze, niezliczone domy mody decydują się na żywe palety kolorów, a śmiałe sylwetki są głównym nurtem. Kolekcja Pink PP marki Valentino, zaprojektowana przez dyrektora kreatywnego Pierpaolo Piccioli, oddaje ten moment i upamiętnia go poprzez monochromatyczne podejście.

Specjalnie opracowany przez Pantone Color Institute odcień różu łączący całą kolekcję, podkreśloną subtelnymi akcentami czerni i bieli. Piccioli kładzie nacisk na ekspresję i eksperymentowanie. Ten odważny wybór pozwala klientowi być częścią spektaklu, zwracając uwagę na geometryczne sylwetki.

Uderzająca paleta kolorów tej kolekcji jest również odzwierciedlona w ubraniach, które przybierają zmysłowe krzywizny, np. w kształcie litery S i obcisłe talie, przypominające kształty Valentino z przeszłości. Kolekcja jest ultra kobieca z filigranowymi kokardkami, szyfonem, organzą i falbankami. Zarówno damskie jak i męskie ubrania charakteryzują się różowym odcieniem.

Akcesoria z nowej kolekcji Valentino są także monochromatyczne, a akcenty czerni pozwalają na jeszcze większe podkreślenie koloru. Trzy torby Valentino Garavani One Stud, Valentino Garavani Roman Stud i Valentino Garavani Locò ozdobione są błyszczącymi kryształkami, ćwiekami i kwiatowymi ozdobami. Oczywiście można kupić je w odcieniu Pink PP. 

Dom mody stworzył 20 limitowanych par butów w odcieniu Pink PP Open Skate Sneaker, które mają być sprzedawane w HBX. Każda para jest ręcznie podpisana przez samego dyrektora kreatywnego. Współczesność symbolizuje nową erę dla luksusowego domu mody, w którym indywidualność jest eksponowana.