Uterqüe to najmłodsze dziecko w rodzinie należącej do Ammancio Ortegi spółki Inditex. Założona w 2008 roku marka to jednocześnie najbardziej luksusowy brand w portfolio firmy, który skierowany jest do najbardziej wymagających klientów i skupia się na produkcji wysokiej jakości wyrafinowanych dodatków.W ofercie marki nie zabrakło także linii ready-to-wear stanowiącej swoisty pomost między klasyką a aktualnymi trendami.
Kampania wiosna-lato 2016
Uterque posiada sklepy stacjonarne w 12 krajach na świecie, a od kilku dni oferta marki dostępna jest online we wszystkich krajach Unii Europejskiej – strona internetowa marki oferuje już wysyłkę do Polski, ceny również przekształcono na złotówki.
Co znajdziemy w ofercie hiszpańskiego sklepu? Asortyment marki to nie tylko świetne minimalistyczne ubrania, ale przede wszystkim wysokiej jakości torby i buty, które w idealny sposób łączą wyrafinowanie z najświeższymi tendencjami. Pomimo że za propozycje hiszpańskiego brandu przyjdzie nam zapłacić trochę więcej niż w pozostałych markach Inditexu, wydają się one być naprawdę warte inwestycji. Hołdująca minimalistycznemu luksusowi i wyrafinowaniu idea marki nie jest jednak obecna wyłącznie w warstwie produktowej. Salony Uterqüe charakteryzuje przemyślany design, którego koncepcja przypominać ma dawne, angielskie biblioteki – panuje w nich elegancki nastrój, postawiono także na energooszczędne, delikatne oświetlenie i drewniane meble.
Wnętrze flagowego butiku marki w Madrycie
Zobaczcie, jakie projekty marki najbardziej przypadły nam do gustu!