brak kategorii

Urodziny znanego monogramu

10.11.2014 Redakcja Fashion Magazine

Tak, macie rację, chodzi o logo Louis Vuitton. 160. urodziny marki połączono ze 118. słynnego monogramu. To od niego wszak wszystko się zaczęło.

Kiedy w 1896 roku Georges Vuitton, syn Louisa, zaprojektował monogram Canvas, zaczęło się budowanie legendy. Dziś słynne logo złożone ze splecionych inicjałów założyciela marki znają wszyscy, a marka z producenta luksusowych walizek stała się jednym z najważniejszych graczy na rynku mody.

160. rocznica założenia firmy to znakomita okazja do wydania hucznego przyjęcia. Bernard Arnault, prezes koncernu LVMH, urządził je w nowojorskim muzeum sztuki nowoczesnej MOMA. Było elegancko. Ściśle wyselekcjonowani goście, w liczbie – tak, dobrze myślicie – 160, zostali zaproszeni na elegancką kolację. Nicole Kidman, Catherine Deneuve, Christian Louboutin, Anna Wintour, Cindy Sherman, Frank Gehry, Jennifer Connelly i, oczywiście – on musi być wszędzie –  Karl Lagerfeld… to tylko czołówka listy. Wszystkich, na tle monogramu z osobistymi inicjałami, sfotografował Patrick Demarchelier.

A portrety, żeby nikt nie myślał, że marka koncentruje się tylko na historii, natychmiast wylądowały na Instagramie. Tradycja tradycją, ale pieniądze są w przyszłości.

Zobaczcie, jak bawili się urodzinowi goście Louis Vuitton: instagram.com/louisvuitton