Jej charakter podkreślają pastelowe kolory, wśród których znalazły się odcienie różu, błękitu oraz mięty. Jasną paletę dopełniają delikatne wzory w postaci niewielkich owadów. To właśnie one stały się podstawowym motywem najnowszych propozycji założyciela marki, Damiana Nowackiego.
W kolekcji nie zabrakło dobrze znanych modeli w nowej odsłonie, czyli spodni z klapą, ortalionowej parki czy koszuli z kieszeniami. Zgodna z aktualnymi trendami linia limitowana z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom aktywnego wypoczynku w środku lata. Jej atutem są przede wszystkim naturalne tkaniny takie jak denim i bawełna.
Kampanię wizerunkową przygotował Daniel Jaroszek, który współpracuje z polską marką od początku jej istnienia. Przed obiektywem fotografa stanęli: modelka Hanna Koczewska (Model Plus) oraz model Cezary Dudek (AS Management). Stylizacje przygotowała Marta Śliwińska, natomiast o makijaż i fryzury zadbał Sławek Oszajca, produkcją kampanii zajął się z kolei Piotr Pomianowski.
Damian Nowacki już ma plany na kolejne kolekcje, a my trzymamy kciuki za powodzenie jego nowych projektów!