Original by Anja Rubik
Anja Rubik długo pracowała nad swoim autorskim zapachem. Original to ekskluzywna, kwiatowa kompozycja która ujrzała światło dzienne w 2014 roku i do tej pory cieszy się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego – piękna i charyzmatyczna modelka, to silna osobowość, która swoim zapachem chce także wyposażyć kobiety w perfumy, dzięki którym poczują większą pewność siebie. W białym, minimalistycznym flakonie Rubik połączyła różowy pieprz i zieloną herbatę (nuta głowy) z lilią (nuta serca) oraz z żywicą (nuta bazy).
Michał Szulc Sale Perfume 01
Kompozycja zapachowa od Michała Szulca to orientalne perfumy dla kobiet i mężczyzn. Sale Perfume 01 miał swoją premierę a rynku w 2011 roku. Nutami głowy są goździk i biały pieprz; nutami serca są czerwona róża, masala czai, miód i szafran; nutami bazy są wanilia, labdanum, ambra, paczula i egzotyczne drzewa. Ta unisexowa propozycja może trafić w gusta bardziej osób, które w kupują niejednoznaczne kompozycje.
Bohoboco Perfume
Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach zaszaleli najbardziej, jeżeli chodzi o produkcję perfum. Wyjechali na południe Francji do miasta Grasse, gdzie stworzyli aż 8 zapachów, nad czym czuwał jeden z mistrzów ich tworzenia – Gerard Anthony. Flakon projektanci zaprojektowali samodzielnie – jest to minimalistyczny wzór z drewnianym korkiem i pokryty aksamitem. Różnorodność perfum Bohoboco z pewnością pozwoli każdemu dobrać kompozycję idealną. Twarze kampanii są stopniową ujawniane. Do tej pory zostały nimi: Helena Norowicz, Magda Mielcarz oraz Maja Salamon.
Paprocki&Brzozowski „Use me”
Panowie Paprocki&Brzozowski w 2011 roku pokusili się o stworzenie zapachu „Use Me” przy współpracy z firmą Fridge. Duet gwarantuje, że zapach, raz użyty, staje się uzależniający. Gwarantują, że stanowi zmysłową, ciepłą i intrygującą mieszankę. „Chcieliśmy zawrzeć w tym zapachu wszystko to, co kojarzy nam się z kobietami – zmysłowość, kokieteria, tajemnica i seksualność. Chcieliśmy, aby ten zapach uwodził, kusił, nie dał się zapomnieć” – tak o perfumach mówią ich autorzy. To chyba wystarczająca zachęta do ich wypróbowania.
La Mania
Niech za opis tych perfum posłużą słowa dyrektor kreatywnej marki. „Zapach La Manii jest wybitnie kobiecy – przeciwieństwo popularnych dziś perfum uniseks. Wyrazisty, kuszący, zmysłowy. Zostaje w pamięci na długo. Przypomina mi zapach pokazów Haute Couture w Paryżu, niezwykłe, aromatyczne francuskie perfumerie oraz atmosferę Belle Époque” – mówi o swoim zapachu Joanna Przetakiewicz, właścicielka marki.
Paco Lorente „Vabum”
Jedyne polskie i typowo męskie perfumy w naszym zestawieniu. Marka firmuje zapach jako bardzo trwałą i elegancką kompozycja, które doskonale łączy w sobie energetyczny aromat owoców z ostrą nutą mięty. Twarzą zapachu jest Radosław Majdan, którego inicjały widoczne są na prostym czarnym flakonie.