MODA

UEG x Puma – największa współpraca tego sezonu

07.09.2016 Patryk Chilewicz

UEG x Puma – największa współpraca tego sezonu

Puma dobrze wie, jak przyciągnąć uwagę klientów. W sezonie jesień-zima 2016 prezentuje wyniki współpracy z polską marką UEG, a co za tym idzie futurystyczną kolekcję ubrań i obuwia. Jest to pierwszy tego typu projekt koncernu europejskiego z polską marką. Inspiracją do jej stworzenia był motyw dalekich podróży oraz odkrywania nieznanych terenów. UEG chce zademonstrować pogoń za tym, co nieosiągalne, umiejętność przekraczania przez ludzi limitów, nie tylko sportowych, ale także tych osobistych.

Kolekcja GRAVITY RESISTANCE to metafora podróży w kosmos. Z tego powodu stroje nawiązują do kostiumów astronautów – są połączeniem kolorystycznego minimalizmu z ultra nowoczesną formą. Wzory, guziki i wykończenia są pochwałą czystej formy, co ma wyrażać wolność od ograniczeń, a także, podążając za wcześniejszymi skojarzeniami, wolność od grawitacji. W skład kolekcji wchodzą wodoodporne kurtki TechJacket, a także swetry, t-shirty, szorty, spodnie czy czapki beanie. Pojawiła się nawet sukienka, która została uszyta z miękkiego, trzywarstwowego materiału.

Uwagę zwracają buty Court Play Boot x UEG, które powstały w oparciu o klasyczny model Puma Sky Hi+, po raz pierwszy zaprezentowanym w 1980 roku. Nowy UEG Boot to ma formę buta koszykarskiego, tylko z mocno kosmicznym zacięciem. Dodatkowo wyposażony est w zapięcia w formie pasków Velcro, czyli rzepów. Zastosowanie charakterystycznych dla UEG motywów graficznych, elementów odblaskowych oraz nowinek technologicznych sprawia, że buty te nabierają futurystycznego charakteru. Dzięki pomysłom UEG, mają one nowoczesny wygląd, a wprasowane na języki metki nadają im sportowego stylu.

Kolekcja dostępna będzie w ekskluzywnej przedsprzedaży na stronie UEG już od 9 września, natomiast na stronie PUMA.com i w wybranych sklepach od 24 września. Ceny rozpoczynają się już od 449 złotych. Fani UEG dobrze wiedzą, że nazwa marki pochodzi od wyrażenia stworzonego przez założyciela, Michała Łojewskiego, które brzmi „USA E GETTA”, czyli „UŻYJ I WYRZUĆ”. W tym wypadku, jednak nie chcielibyśmy szybko zużyć i wyrzucić nowej kolekcji.

Jeśli chcecie wiedzieć więcej o UEG, koniecznie przeczytajcie „Alfabet Harel” pod literą U.