Wszystko zaczęło się rok temu, kiedy Daniel Patrick zobaczył, że Tyga założył jego projekt. Szybko napisał do muzyka na Instagramie i panowie nawiązali kontakt. Tyga odwiedził butik projektanta, gdzie docenił jego pracę, wydając tam górę pieniędzy. Zasugerował też możliwość współpracy, która właśnie nabiera tempa.
Jaki kształt przybierała ich kooperacja? – Chcieliśmy zrobić coś minimalistycznego i ascetycznego, z czego do tej pory Tyga nie był znany. Moje projekty krążą wokół minimalizmu i tego właśnie będziemy się trzymać – powiedział Daniel Patrick w jednym z wywiadów.
Kolekcja kapsułowa będzie dostępna od 22. września w butikach projektanta w Stanach Zjednoczonych, a także w sprzedaży internetowej. Będzie zawierać osiem projektów, w tym kurtkę typu bomber, bluzy i skinny dżinsy. Ceny mają wahać się pomiędzy 110, a 600 dolarami. Przedstawiono już trzy sylwetki z tej kapsułowej kolekcji.
Czekamy z niecierpliwością na dalsze wyniki pracy tej wybuchowej mieszanki. Widać Tyga, wchodząc w świat Kardashianek, przejął również ich biznesową smykałkę. Fajnie!