MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Trendy wiosna-lato 2017: t-shirty ze sloganami
06.05.2017 Michalina Murawska
Oczywiście t-shirty, także te z graficznymi napisami nie są niczym nowym. W tym sezonie jednak umieszczone są w określonych kontekstowych ramach, a noszenie ich nie wynika ze zwykłego modowego „widzimisię”, a jest manifestem lub komentarzem do obecnej sytuacji politycznej czy panujących na świecie społecznych nastrojów. T-shirty ze sloganami pojawiły się w kolekcjach największych domów mody na czele oczywiście z Diorem, którego koszulka „We should all be feminists” pomimo naprawdę zawrotnej ceny pobiła rekordy sprzedaży i stała się jednym z najpopularniejszych projektów w całym sezonie. W ślad za Marią Grazią Chiuri poszli też między innymi Sacai, Prabal Gurung, Carven, Paco Rabanne i Haider Ackermann, którego t-shirty namawiają klientki do tego, by zostały „swoimi własnymi bohaterkami”.
Slogany na t-shirtach nie muszą mieć jednak wyłącznie politycznego wydźwięku. Mogą być równie dobrze zabawnym komentarzem bądź śmiesznym hasłem, które umówmy się, czasami mówi więcej niż tysiąc słów. Na korzyść tych najmodniejszych koszulek przemawia też ich uniwersalność – możecie nosić je czysto casualowo, z dżinsami i sneakersami, pod oversize’owe marynarki, ale też do eleganckich spodni z wysokim stanem czy cekinowych ołówkowych spódnic i szpilek. Jedno pozostaje niezmienne: na pewno nie przejdziecie w nich niezauważone!
ZAKUPY
Zara 49,90 zł, Topshop ok. 75 zł
Topshop ok. 75 zł, Ganni ok. 240 zł
INSPIRACJE