brak kategorii
Te trendy beauty zrewolucjonizują nasz sposób pielęgnacji w 2018 roku!
04.01.2018 Katarzyna Błażuk
Rok 2017 był przełomowy dzięki takim osobom jak Kylie Jenner czy markom Glossier i Pat McGrath Labs, które pokazały jak wykorzystać media społecznościowe do budowania swojej pozycji i pozyskiwania nowych klientów. Były też spektakularne współprace, gdzie wielcy giganci branży łączyli siły z gwiazdami, modelkami czy topowymi projektantami. I tak Gigi Hadid zrobiła swoją kolekcję dla Maybelline, Balmain nawiązał współpracę z L’Oreal a Victoria Beckham z Estee Lauder – wspólnie udowodnili, że dwie głowy – pracują lepiej niż jedna. Wzrosła też popularność nieinwazyjnych zabiegów, które mają zadbać o nasze piękno. No i oczywiście pojawiła się na rynku marka Fenty, która z miejsca zdeklasowała konkurencję i wprowadziła nową jakość na rynku. Ale choć to już za nami, ma wpływ na to co już niedługo nas czeka. Dlatego my już patrzymy do przodu i analizujemy globalne trendy, które będą miały wpływ na naszą pielęgnację w 2018 roku.
To już nie zmora wyłącznie azjatyckich miast. Także Europa i Ameryka muszą się z nim zmagać. Dlatego firmy nieustannie pracują nad kosmetykami, które mają pomóc nam zabezpieczyć przed nim naszą skórę. W 2017 roku zaczęły pojawiać się produkty takie jak kremy czy maseczki pomagające przed zabezpieczeniem się lub dokładnym usunięciem miejskich zanieczyszczeń z twarzy. W samej Wielkiej Brytanii tylko w drugiej połowie roku sprzedano produkty pielęgnacyjne do skóry i ochrony przed zanieczyszczeniem warte 3,1 miliona funtów. Marki pracują również nad produktami, które mają zabezpieczyć skórę przed innymi stresorami środowiska takimi jak klimatyzacja, ogrzewanie, bakterie znajdujące się w zamkniętych budynkach i w transporcie publicznym oraz światłem bijącym z ekranów komputerowych. Możemy się więc spodziewać w tym 2018 roku sporej ilości nowych produktów chroniących naszą skórę. Koreańskie rytuały pielęgnacyjne kontra japońskie
K-Beauty będą nadal popularne w 2018 roku jednak będą musiały zmierzyć się z tymi pochodzącymi z Japonii. Według specjalistów klasyczne, estetyczne japońskie zasady kanso, shibui i seijaku - prostota, skromne piękno i energetyzujący spokój - wyjdą na pierwszy plan. Zobaczymy je na pewno w nowościach, które szykują nam marki beauty w tym roku. Wielozadaniowe kosmetyki
Rok 2018 ma przynieść nam także zredukowanie ilości kosmetyków potrzebnych w codziennej pielęgnacji. Spodziewajmy się, że skomplikowane wieloetapowe procesy pielęgnacji skóry w koreańskim stylu zostaną zastąpione przez wielofunkcyjne produkty. Co będzie je wyróżniać? Jeszcze bardziej skoncentrowane i zaawansowane formuły Formulacje. Ruszyła nowa fala kosmetyków 3-w-1. Takie jakie emulsja do twarzy wprowadzona przez amerykańską markę, która jest jednocześnie kremem na dzień, kremem na noc i podkładem. Czy to nie brzmi pięknie? Transparentność
Pod którą należy rozumieć pełną przejrzystość składu danego kosmetyku. Bo jako konsumenci mamy prawo wiedzieć co tak naprawdę wcieramy lub nakładamy na nasze ciało. Coraz popularniejszy ostatnio staje się termin "clean", którym określa się marki i produkty- których skład wolny jest od "szkodliwych składników takich jak silikony, parabeny i siarczany (zwłaszcza SLS). Wiele marek produkujących naturalne kosmetyki tak właśnie robi, ale w 2018 roku marka by być uważaną za "czystą" nie musi być od razu naturalną. Kosmetyki nie tylko dla wybranych
Kwestie polityczne, gospodarcze i religijne - od Trumpa w Ameryce, po Brexit w Europie, zagrożenie nuklearne w Azji i falę imigrantów - sprawiły, że świat coraz bardziej zaczął dostrzegać różnorodności etniczną, kulturową i narodowościową. Dlatego słowo exclusive zaczyna powoli być wypierane przez - inclusive. najlepszym przykładem na to jest sukces Fenty Beauty, która sprzedaje podkłady w 40 odcieniach i w pierwszym miesiącu zarobiła 72 miliony dolarów. Zdaniem specjalistów w tym roku pojawi się więcej marek idących w ślady brendu Rihanny.