MODA

TOUS prezentuje swoją Walentynkową kampanię

01.02.2023 Fashion Post

TOUS prezentuje swoją Walentynkową kampanię
Z okazji święta zakochanych marka TOUS przygląda się miłości jako uczuciu wynikającym z ciekawości. Wywraca utarty stereotyp romantycznej miłości do góry nogami. W kolekcji znalazł się kompletny biżuteryjny look, ale również akcesoria. Wszystkie elementy na nowo definiują symbol serca, przedstawiając go jako metaforę inkluzywności.
 
TOUS z okazji Walentynek
 
Dla marki TOUS kochać to znaczy nieustannie odkrywać w ukochanej osobie coś nowego. Właśnie ta ciekawość wzajemnego poznania napędzają nasze relacje, odnawiają i czynią je ekscytującymi. Tak oto narodziła się koncepcja kreatywna „TO LOVE IS TO DISCOVER”. Kampania opowiada historię miłości prawdziwej pary, modelki Hanne Gaby i Johna Yawna, stroniąc przy tym od przyjętych stereotypów, po jakie rok w rok sięgają walentynkowe reklamy. Film przedstawia obydwojga bohaterów w intymnej rozmowie – w tej szczerej konwersacji, para poznaje się jeszcze lepiej, stawiając ciekawość partnera, otwartość i autentyczność w centrum prawdziwej relacji. Spontaniczna, niewyreżyserowana rozmowa kochanków wyraża ducha koncepcji TOUS „TO LOVE IS TO DISCOVER” – kochać, to znaczy odkrywać. Nieustająca ciekawość osoby partnerskiej i dawanie się jej zaskakiwać to meritum relacji dwojga ludzi.
 
Kolekcja „TO LOVE IS TO DISCOVER”
 
TOUS dołożył wszelkich starań, aby każdą indywidualną historię dało się opowiedzieć za pośrednictwem ich nowej kolekcji. Widać to w przeskalowanych formach, matowych wykończeniach czy zreinterpretowanym motywie serca wotywnego. Projekty z nowej kolekcji wykonane są ze srebra, srebra vermeil oraz 18-karatowego żółtego złota.
Walentynkowe propozycje TOUS wieńczą nowe elementy istniejących już linii, takich jak oparta na opływowych, współczesnych formach Tabit, inspirowana gwiezdnymi konstelacjami Iris czy Bold Motif, w której gwoździem programu jest symbol marki, miś TOUS. Poza biżuterią, wśród walentynkowych nowości znalazły się zegarki Karat oraz linia dodatków damskich Carol, wykonanych z pikowanych materiałów w szerokiej palecie nasyconych barw.
W końcu miłość to uniwersalne uczucie, ale pary mogą być tak różnorodne, jak to tylko możliwe. W nowej kolekcji TOUS, symbol serca jako oznaka romantycznej miłości staje się zatem metaforą inkluzywności.