Zrobiono zdjęcia w studio i nakręcono również klip w kilku wersjach. W jednym z nich Cara ubrana w zielony kombinezon zapowiada współpracę Topshopu z Zalando i usiłuje wypowiedzieć nazwy europejskich miast, do których trafią produkty brytyjskiej marki. Angielski akcent nie pozwala jej na płynne wypowiedzenie nazwy, dlatego w trakcie rozbrzmiewa zabawny bełkot. Spot został nakręcony w białej przestrzeni oddającej estetykę sklepu internetowego Zalando. Reżyserem reklamy jest Gordon von Steiner, a stylizacje przygotowała dyrektor kreatywna marki Topshop, Kate Phelan.
„Cara dopracowała swój styl. Potrafi wyglądać jednocześnie zawadiacko i wyrafinowanie. Jest wolnym duchem, czemu daje wyraz swoimi stylizacjami , w których z łatwością łączy szyk z luźnym codziennym stylem” – mówi Kate Phelan, dyrektor kreatywna Topshop.
Cara Delevingne postawiła na indywidualny styl łączący miejską modę z high fashion, dlatego zaskarbiła sobie serca fanek na całym świecie. Nie bez powodu wybór padł właśnie na nią, gdyż od wczoraj na stronie Zalando (26 kwietnia) miliony dziewcząt na całym świecie, jak i wy możecie zdobyć ubrania noszone właśnie przez Carę. Zobaczcie również spot i zdjęcia z backstage’u sesji „Gdziekolwiek jesteś”.
Dyrekcja Artystyczna: Zalando
Dyrektor Kreatywny: Chang Lin (Zalando)
Koncepcja Artytyczna: Kemmler Kemmler, Zalando
Reżyser: Gordon von Steiner
D.O.P: Tami Reiker
Muzyka: Bernard Geiger
Scenografia: Daniel Graff
Stylizacja: Kate Phelan (Topshop)
Główny Producent: Stefan Schuh
Postprodukcja: Slaughterhouse
Zdjecia Kampanii: Kai Z Feng
Kulisy z sesji zdjęciowej: Melanie Shaw