MODA

TOMMYXROSSIGNOL: trzecia odsłona współpracy

01.12.2019 Fashion Post

TOMMYXROSSIGNOL: trzecia odsłona współpracy
Fot. Materiały prasowe

Tommy Hilfiger przedstawia trzecią odsłonę swojej współpracy z francuską marką Rossignol, światowym liderem odzieży narciarskiej. Wspólna kolekcja premium TommyXRossignol jesień-zima 2019 łączy technologie funkcyjne z modnym stylem amerykańskiego koledżu. Projekty wykonano ze specjalistycznych sportowych materiałów – utrzymanych w firmowej palecie czerwieni, bieli i granatu oraz w klasycznej czerni.

Produkty zdobi charakterystyczna flaga marki TOMMY HILFIGERlogo Rossignol – trójkolorowy kogut. O wygodę podczas białego szaleństwa dbają specjalistyczne materiały, które zapewniają szybkie schnięcie, wysoką wytrzymałość, oddychalność, termoizolację i swobodę ruchu. Ochronę narciarzy wspierają także taśmowane szwy, wodoodporne zamki błyskawiczne i impregnacja typu DWR – Durable Water Resistant.

Ofertę TommyXRossignol dla mężczyzn tworzą narciarskie kurtki, kombinezony i spodnie, kurtki typu softshell oraz bielizna termiczna i akcesoria: czapka, komin, szalik i kask. W skład kolekcji damskiej wchodzą narciarskie kurtki i spodnie, kurtki typu softshell i puchówki oraz takie akcesoria, jak czapka, szalik, rękawice narciarskie i skórzane mittenki. 

Klienci i miłośnicy marki mogą dołączyć do dyskusji w mediach społecznościowych za pomocą profili @TommyHilfiger i @rossignolapparel oraz znaczników #TommyHilfiger, #TommyXRossignol i #anotherbestday.

Kolekcja jest dostępna na całym świecie – na stronie tommy.com, w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER, u wybranych partnerów hurtowych, a także w sklepach Rossignol i na rossignol.com – od 15 listopada 2019 r.