Tommy Hilfiger przedstawia męską kolekcję kapsułową TommyXMercedes-Benz Jesień 2019. Jest to druga tego typu odsłona wieloletniej współpracy marki Tommy Hilfiger z zespołem wyścigowym Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Kolekcja na jesień 2019 łączy klasyczną amerykańską modę sportową z technologicznym kunsztem mistrzów Formuły 1. Będzie dostępna na całym świecie od 1 października 2019 roku: online na tommy.com, w wybranych salonach Mercedes-Benz i sklepach Tommy Hilfiger oraz u wybranych partnerów hurtowych.
Kampania wizerunkowa kolekcji tworzy energiczny, filmowy obraz, który wyraża wspólne wartości marki Hilfigera i zespołu Mercedes-AMG Petronas Motorsport: ponadczasowe wzornictwo, innowacje i rzemiosło najwyższej klasy. Na tle auta Mercedes-AMG S63 Coupé wystąpił model Corey Saucier.
Męską kolekcję TommyXMercedes-Benz na jesień 2019 tworzą ponadczasowe ubrania, takie jak spodnie typu chino, klasyczny płaszcz i wyścigowa kurtka. Ich ponadczasowy styl wzbogacono o akcenty inspirowane samochodowymi wskaźnikami, utrzymane w czerni, czerwieni, bieli i granacie. Charakterystyczny dla marki Tommy Hilfiger prążek występuje w minimalistycznej wersji i zdobi brzegi i mankiety produktów. Kolorowy motyw gwiazdy Mercedesa – TriStar – zdobi podszewki klasycznych okryć. Kolekcja przedstawia swobodną i wyszukaną garderobę nowoczesnego mężczyzny w stylu Tommy’ego.
Marka Tommy Hilfiger jest Oficjalnym Partnerem Odzieżowym zespołu Mercedes-AMG Petronas Motorsport od sezonu 2018. Współpraca z drużyną wyścigową była kolejnym mecenatem projektanta, który nieustannie wspiera świat sportu, odkąd założył swoją markę. Partnerstwo z mistrzami Formuły 1 oraz liderami technologii motoryzacyjnej pozwala rozwijać i poszerzać obecność marki Tommy Hilfiger na nowych rynkach, a także docierać do nowego pokolenia jej klientów.