MODA
Tommy Hilfiger i Aries przedstawiają oficjalną współpracę
05.04.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Tommy Hilfiger wydaje się umacniać swój status w Wielkiej Brytanii dzięki nowej współpracy z londyńską wytwórnią Aries.
Minął jakiś czas, kiedy Tommy Hilfiger podjął współpracę z Depop, a ostatnia kampania reklamowa z Shawnem Mendesem w roli głównej pokazała, że marka szturmuje Londyn. Po raz pierwszy Tommy Jeans Jeans łączy swoje dżinsowe dziedzictwo z estetyką streetwear. Współpraca, która składa się na odzież męską, odzież damską i obuwia, korzysta z bogatego archiwum Tommy Jeans i pozwala na charakterystyczną wizję Prantery na całkowitą jej aktualizację. Kolekcja jest w stylu estetyki lat 90. W celu dalszego rozwijającego się zrównoważonego etosu Tommy’ego Hilfigera, kolekcja zawiera wybór Tommy’ego X Barana: przerobione elementy, wykonane z istniejących odzieży, nadwyżki tkaniny i odpadów postkonsummerskich.
Aby uczcić współpracę, Aries i Tommy zatrudnili do stworzenia kampanii reklamowej fotografa Angelo Pennetta. Zdjęcia mają na celu przedstawić muzyczne talenty, składając hołd Hip-Hop History of Tommy Jeans.
Nowa kolekcja Tommy Jeans X Aries jest już dostępna do kupieni na stronie internetowej Tommy Jeans i Aries.