MODA

Tom Ford na wyłączność na Net-a-Porter

24.06.2015 Redakcja Fashion Magazine

Tom Ford na wyłączność na Net-a-Porter

Do tej pory kolekcje Toma Forda dostępne były jedynie na oficjalnej stronie tomford.com (która jednak oferowała wysyłkę wyłącznie na terenie Stanów Zjednoczonych) oraz w 110 flagowych butikach na całym świecie. Założona w 2000 roku przez Natalie Massenet luksusowa platforma sprzedażowa będzie pierwszym i na razie jedynym zewnętrznym detalistą, który będzie oferował kolekcje ready to wear amerykańskiego projektanta. Kolekcja dla kobiet wejdzie do sprzedaży już w lipcu, natomiast na męską, która będzie dostępna na bliźniaczej platformie Mr Porter, trzeba będzie poczekać do września.

Tom Ford będzie drugą w ostatnim czasie potężną marką,  która zdecyduje się na „internetowy debiut”  właśnie pod skrzydłami Net-a-Porter. W kwietniu bowiem na współpracę z założoną przez Massenet platformą zdecydowało się Chanel – premierę miała wtedy mini kolekcja biżuterii Coco Crush i był to pierwszy raz, kiedy francuska marka zdecydowała się sprzedać coś innego niż kosmetyki online.