Kuba Karaś i Justyna Święś tworzą jak szaleni. Dopiero co w ubiegłym roku dali nam swój kolejny album "Raj", a już teraz "atakują" nową piosenką. "Bez słów", która już pojawiła się w serwisach streamingowych to efekt współpracy polskiego zespołu z producentem prezerwatyw – marką Durex. Piosenka jest elementem kampanii "Gorące Letnie Noce". Jak czytamy w informacji prasowej: kooperacja ma zachęcać do cieszenia się prawdziwym seksem i atmosferą, którą tworzą gorące letnie noce, z zachowaniem bezpieczeństwa.
Przed nami lato i gorące noce. Tytuł kampanii to przewrotne nawiązanie do nachodzących, jak co roku upałów, przed którymi nie da się schronić, a które mogą okazać się bardzo przyjemne. Zespół The Dumplings i marka Durex zachęcają do korzystania z lata w pełni, aby nasze noce stały się jeszcze gorętsze. Utworowi towarzyszy wspólnie stworzony teledysk, którego premiera łączy się z oficjalnym startem kampanii Gorące Letnie Noce. Projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, w bezpieczny sposób.
„Kawałkiem „Bez słów” chcemy mówić o tym, że dwójka ludzi może i powinna wspólnie cieszyć się seksem. Jest to coś naturalnego i unikalnego jednocześnie. Każda relacja jest inna, bo każdy z nas jest inny, jednak to co je łączy to emocje i bliskość. To piękne, gdy dwoje ludzi się kocha i sprawia sobie wzajemną przyjemność. Korzystajcie z lata, pielęgnujcie swoje relacje lub poznawajcie nowych ludzi, zakochujcie się – zawsze bezpiecznie.” – komentuje Justyna Święs z The Dumplings.
Premierze piosenki "Bez słów" towarzyszy teledysk autorstwa Daniela Jaroszka. Do realizacji wideo zostały zaangażowane prawdziwe pary, bez doświadczenia aktorskiego. Twórcom zależało na pokazaniu autentycznych relacji oraz emocji pomiędzy partnerami. W klipie występują cztery różne pary, by podkreślić, że temat seksu dotyczy każdego niezależnie od wieku, płci, czy stażu związku.
„O uczuciach i seksie trzeba rozmawiać, dzielić się zarówno swoimi emocjami, jak i doświadczeniem. Dzięki temu wzajemnie się uczymy, wspieramy, możemy bardziej o siebie zadbać. To bardzo ważny krok na drodze do budowania większej świadomości oraz otwartości, które dzięki temu projektowi możemy promować. Ma on dla nas wymiar kampanii społecznej i bardzo cieszy nas fakt, że jesteśmy jego częścią.” – dodaje Kuba Karaś z The Dumplings.
„Współpracą z The Dumplings, marka Durex sięga po nową jakość, którą chce na stałe wpisać w swoje DNA. Zwracamy się w kierunku edukacji i otwartości wokół seksu. Chcielibyśmy, by ludzie nie wstydzili się o tym rozmawiać, aby seks przestał być tematem tabu. Gorące, letnie noce właśnie nadeszły, a my chcemy zachęcić wszystkich, by cieszyli się sobą, okazywali sobie uczucia i robili piękne rzeczy. Uważamy, że więcej bliskości w codzienności może uczynić świat piękniejszym.” – mówi Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex.
Sceneria została dobrana tak by, jak najlepiej oddać naturalny charakter każdej z par, a kontekst osadzenia akcji w czasie letnich wakacji dodatkowo sprzyja poczuciu beztroski i zachęca, by w pełni cieszyć się sobą. Z klipu płynie przekaz, aby niezależnie od sytuacji zawsze pamiętać o bezpieczeństwie i zdrowiu swoim oraz bliskich. Bezpieczny seks to wyraz troski o siebie oraz partnera. Odpowiednio dobrane produkty mogą jeszcze dodatkowo zwiększyć przyjemność i intensywność doznań.