MODA

Teddy Santis, dyrektor kreatywny New Balance, z pierwszą sezonową kolekcją

23.06.2022 Fashion Post

Teddy Santis, dyrektor kreatywny New Balance, z pierwszą sezonową kolekcją

Teddy Santis jest założycielem i dyrektorem kreatywnym nowojorskiego brandumodowego Aimé Leon Dore (ALD). Teraz również jako dyrektor kreatywny platformy New Balance MADE in USA, wypuścił swoją pierwszą sezonową kolekcję! Wszystko w ramach celebracji 40. rocznicy kultowej sylwetki butów 990. 

Made in USA

W 2022 roku marka New Balance obchodzi 40. rocznicę kultowej sylwetki 990. Z tej okazji Santis zaprojektował sezonowe, limitowane modele 990v1, 990v2 i 990v3 w ramach kolekcji „Made in USA”. Oprócz kultowych butów znajduje się w niej także klasyczna amerykańska odzież sportowa – szereg bluz, spodni dresowych, szortów, koszulek z długim i krótkim rękawem.

Santis słynie ze swoich projektów, które przekazują ducha i historię Nowego Jorku, a także wielkiego przywiązania do storytellingu. Jego projekty nie są to byle jakie, sztampowe, nostalgiczne – prezentuje szczere produkty, które mówią o teraźniejszości, ale i przyszłości Nowego Jorku.  Kolekcja Made in USA stawia na produkty, materiały i użycie kolorów podkreślające historię, dziedzictwo i rzemiosło New Balance. Wykorzystując tę narrację jako nadrzędną inspirację dla kolekcji, Santispodzielił ją na trzy odrębne kategorie:

elevated legacy – kultywowanie podstawowych, klasycznych kolorów marki za pomocą najwyższej jakości projektów
uniform staple – łatwe do stosowania kolory, które stają się podstawowymi elementami codziennych stylizacji
quickstrike – wprowadzanie innowacyjnych kolorów i materiałów, które zapewniają unikalne podejście do kluczowych modeli.

„Do New Balance przyciągnęło mnie to, że marka zbudowała swój biznes w oparciu o wartości takie jak uczciwość i autentyczność, a nie wzbudzenie chwilowego zainteresowania. Widzę ogromną szansę w opowiadaniu autentycznych historii z prawdziwymi ludźmi na pierwszym planie, które przekażą światu nasze podstawowe wartości”– mówi Santis.

W kampanii „Made in USA” udział wzięło sześciu „twórców” i prawdziwych amerykańskich rzemieślników. Osoby te są wzorcowymi przedstawicielami dbałości o jakość i kunszt. Rzemiosło każdej i każdego z nich ma bardzo wyraźny, namacalny charakter: Piekarze, Rzeźnicy, Barberzy, Krawcowie, Malarze, Floryści. Są to zawody, które wymagają poświęcenia długich lat, aby dojść do perfekcji. Wysiłek wkładany w wykonywanie każdego z nich i dbałość o najwyższą jakość to sztuka, której znaczenie nie jest wystarczająco podkreślane.

W Polsce w ramach kolekcji w pierwszej kolejności pojawią się limitowane modele M990TA1, M990TD2 oraz M990TG3 i będą dostępne na stronie nbsklep.pl oraz u wybranych partnerów.