MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Maria Sadowska i Julia Pietrucha nowymi ambasadorkami marki Tatuum

08.03.2018 Katarzyna Błażuk

Maria Sadowska i Julia Pietrucha nowymi ambasadorkami marki Tatuum

Filozofia polskiej marki opiera się na takich wartościach jak – kobiecość, naturalność, wygoda, ponadczasowość oraz jakość. Kolekcja na sezon wiosna-lato swoim charakterem będzie przypominać nam o ciepłych krajach, piaszczystych plażach i beztroskim czasie wolnym. Wszystko to dzięki wykorzystaniu takich tkanin jak len, gotowana wełna czy lekka bawełna. W propozycjach marki odnajdziemy charakterystyczne proste kroje, ale również nowe architektoniczne detale widoczne na bomberkach czy parkach. Nie zabraknie takich elementów jak klasycznych trenczy, ołówkowych spódnic czy garniturów w męski stylu. Kolorami, które będą dominować są niezwykle modne odcienie pastelowe, jak blady niebieski czy pudrowy róż, ale również nasycony turkus czy koral.

Ambasadorkami zostały dwie świadome siebie, swojej kobiecości i stylu artystki. Muzyk oraz reżyserka Maria Sadowska oraz piosenkarka i autorka tekstów Julia Pietrucha. Marysia jest bezkompromisowa i zawsze wybiera drogę pod prąd i idealnie wpisała się w filozofię marki. Zaprojektowaną przez nią kolekcja, Maria Sadowska x Tatuum, charakteryzują mocne kolory. Julia, dzięki swoim podróżom stawia czoła przeciwnością losu, wychodzi również z ram narzucanych w showbiznesie, co tylko podkreśla jej naturalność oraz szczerość. Charakterystyczne dla jej kolekcji Julia Pietrucha x Tatuum są więc idealny w podroży materiał lnu oraz desenie z motywem liści.

Kolekcja Tatuum na nadchodzący sezon idealnie odzwierciedla współczesną kobietę – aktywną oraz spełnioną. Ubrania są już dostępne w sklepach marki!