MODA, STYL ŻYCIA

Sztuka łączenia mody i architektury według marki Solar

19.09.2016 Redakcja Fashion Magazine

Sztuka łączenia mody i architektury według marki Solar

Najnowsze wydanie magazynu otwierają materiały dotyczące sesji wizerunkowej marki. Przed obiektywem Adama Plucińskiego stanęła Sasha Antonowskaia. Czarno-białe i kolorowe ujęcia świetnie prezentują się na wysokiej jakości matowym papierze. Zaraz za tym materiałem, możemy przeczytać obszerny tekst na temat sztuki Bauhausu, która wywarła wielki wpływ na współczesne wzornictwo oraz współczesną branżę mody. Fani modernizmu znajdą także tekst o perłach tego kierunku w modernistyczną architekturze Warszawy. O tym jak skomplikowane jest przepowiadanie trendów możemy przeczytać w „Księdze jutra”, która skupia się na pracy Holenderki – Lidewij Edelkoort – światowej sławy specjalistki od prognozowania tendencji oraz przyszłych zachowań konsumentów. Jesienno-zimowe wydanie nie zapomina o pierwiastku mody – motywy etniczne oraz geometryczne możemy podziwiać w sesji akcesoriów marki Solar, która poszukuje inspiracji w egzotycznych zakątkach świata oraz rodzimym PRL-u.

Pośród tych autorskich materiałów, największą uwagę zwraca sesja zdjęciowa przygotowana specjalnie na potrzeby siódmego numeru. Jej bohaterką została Asia Piwka z agencji Model Plus. Polka ma w swoim portfolio okładkę magazynu „Interview” oraz udział w sesjach dla marek takich jak: Giorgio Armani, Missoni, Zara, H&M oraz Simple. Z pewnością jej kariera dopiero nabiera rozpędu, a klasyczna uroda dobrze współgra z jesienno-zimową propozycją polskiej marki. Modelka pozuje we wnętrzach klubu „Syreni Śpiew”, którego wystrój jest perłą stylu stołecznego modernizmu. Na tym kamienno-drewnianym tle prezentuje się jesienno-zimowa kolekcja.

Dominują w niej połączenia wzorów oraz faktur, w geometrycznym wydaniu. Kolorystyka opiera się w dużej mierze na czerni oraz bieli, szarości i granacie, ale jest tu także intensywny turkus oraz klasyczne brązy. Bardziej kobiece stylizacje uwzględniają spódnice połączone ze swetrami, gdzie stylistka Zuzanna Kuczyńska podkreśliła talię wąskim paskiem. Dołożyła też kilka propozycji wieczorowych, w których pierwsze skrzypce grają czarny top wykończony koronką oraz rajstopy kabaretki. Klasyczny makijaż bazujący na ustach w kolorze wina wykonał Wilson, a gładko zaczesane do tylu włosy to pomysł Michała Bieleckiego. Sesja jest bardzo klimatyczna dzięki wykorzystanej scenerii oraz zabiegom ekipy nad nią pracującej, dzięki której myślami przenosimy się do lat 70.

Solar, poświęcając aż 84. strony modzie, architekturze i sztuce stara się opowiadać stylowe historie, w których dominują przykuwające wzrok zdjęcia oraz towarzyszące im teksty. Marka mocno odcina się od tworzenia typowego katalogu produktowego. Bardziej chce zajmować stanowisko w spawach, które związane są z nowym wizerunkiem marki, podkreślają jej DNA i pochodzenie oraz dotyczą aktualnych sesji zdjęciowych, takich jak te z Asią Piwką – nigdzie indziej nie publikowanych. Takie oblicze polskiej marki modowej, zapewne zaowocuje w postrzeganiu jej jako nowoczesnej, rozwijającej się i podążającej za młodymi duchem klientami.