Marka Cheetos postanowiła stworzyć produkty specjalne dla swoich największych fanów. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, zamiast nowych smaków chrupek, przygotowali kolekcję specjalną składającą się z niezwykłych produktów. Nie mają one nic wspólnego z kukurydzianymi chrupkami, ale mogą za to pachnieć tak samo.
Jest to ekskluzywna biżuteria, która została nazwana Chestora Collection, której wzory inspirowane są flagową maskotką marki, gepardem Cheesterem. W wyniku tego powstały złote kolczyki i pierścionek ozdobiony diamentami i pomarańczowymi szafirami. Niestety nie jest możliwy do nabycia, ponieważ te drogocenne 18-karatowe dodatki powstały tylko i wyłącznie w jednym egzemplarzu i już zostały sprzedane. Ktoś, kto był w posiadaniu 20 tysięcy dolarów, może teraz z dumą nosić wyjątkową biżuterię.
Dla fanek kosmetyków, przewidziane są inne produkty, takie jak bronzer, cienie do powiek i perfumy. Ten pierwszy nazywa się „Colour de Cheetos Bronzer”, kosztuje 11.99 dolarów, i ma na celu stworzenie pięknych pomarańczowych policzków, które można uzupełnić kocim okiem. Zapach, natomiast, nosi nazwę „Cheeteau Perfume” i jest odświeżoną wersją z 2014 roku, która bazuje na wzmocnionym olejku o zapachu… sera. Zapach kosztują jedynie niecałe 19 dolarów.
Panowie mogą wybierać wśród bokserek, spinek do mankietów, papieru toaletowego, gepardziego fotela oraz koca ozdobionego motywami prosto z opakować chrupek. Weszliśmy na stronę marki, aby zobaczyć pełną kolekcję, dzięki czemu odkryliśmy, że część produktów jest wyprzedana. Nie wiemy, kto zaprojektował wszystkie gadżety, ponieważ szefowie Cheetos utrzymują, że stoi za tym ich sam gepard Cheester. Okazuje się, że czipsy cały czas cieszą się dużym powodzeniem, ale niekoniecznie te do jedzenia. Uważamy, że pomysł jest ciekawy i zabawny, ale nie chciałybyśmy pachnieć serem!