MODA

Swarovski rozpoczyna kampanię wiosna-lato 2025 z udziałem Ariany Grande

15.04.2025 Zbigniew Kokot

Swarovski rozpoczyna kampanię wiosna-lato 2025 z udziałem Ariany Grande

8 kwietnia 2025 r. – sezon wiosna-lato 2025 r. nominowana do Oscara, globalna ikona muzyki pop i ambasadorka marki, Ariana Grande, stanowi ucieleśnienie matemagicznego świata Swarovski — fantastycznego widowiska kolorów i światła, przekształcającego się w metamorfozę, która odzwierciedla kreatywność, savoir-faire i pełne radości wyrażanie siebie.

.

Aby uczcić 130. rok istnienia marki, Giovanna Engelbert, Globalna Dyrektor Kreatywna Swarovski, wskrzesza koncepcję Metamorphosis, wykorzystując piękno jako medium do zaprezentowania ewolucji stylistycznej Swarovski i ugruntowania jej kultowego statusu.Pojawiając się w swojej trzeciej już kampanii dla marki Swarovski, Ariana przechodzi transformację, dzięki wypełnionej światłem biżuterii. Odchodząc od stylistyki glamour inspirowanym Starym Hollywood w świątecznej “Imprezie Marzeń” i kolekcji kapsułowej Ariana Grande x Swarovski, w tym projekcie Ariana odkrywa symbiotyczny związek między stylem a wyrażaniem siebie, który został przedstawiony na zdjęciach wykonanych przez Merta i Marcusa i zakorzeniony w wysoce wyselekcjonowanym stylu pop lat 60-tych.

Kolekcja i kampania oddają szacunek estetyce wysokiej mody, dynamicznej naturze kryształu i trwałej zdolności marki do kształtowania popkulturowej debaty. Siła savoir-faire Swarovskiego lśni poprzez pełne radości elementy, które obejmują szerokiespektrum kreatywności.

„Intensywnie pociąga mnie popkultura i rola biżuterii w niej— ma ona moc zmieniania nie tylko tego, jak wyglądasz, ale także tego, jak się czujesz.Moją wizją jest stworzenie nowej kultury jubilerskiej, która jest efektowna, świeża i ostra;Ariana uosabia to zarówno pięknem, jak i śmiałością, która czyni każdy elementsymbolem blasku, życia i radości”. 

dodaje Giovanna Engelbert.

„Jestem bardzo podekscytowana, że moja kreatywnapodróż z marką Swarovski trwa i uwielbiam fabułę metamorfozy w nowej kampaniiwiosna-lato 2025. Utrzymana w palecie żywych kolorów i promiennej kryształowejbiżuterii, ta sesja była naprawdę optymistyczna i pogodna”. 

Ariana Grande skomentowała.