MODA
Stine Goya przedstawia pierwszy model swoich autorskich sneakersów
09.04.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Marka Stine Goya właśnie ogłosiła wypuszczenie pierwszego modelu sneakersów. Powstała kampania reklamowa o nazwie „Don’t Walk” prezentująca sneakersy.
Stworzone, by dołączyć do codziennej garderoby, nowy model sneakersów ma na celu reprezentowanie świeżej, kierunkowej estetyki marki i zaproszenie klienta do „kolorowego wszechświata”. Te żywe buty, dostępne są w trzech różnych wersjach kolorystycznych: „Midnight Black”, „Hydrangea Blue” i „Verde”. Mają zamszową, siateczkową i skórzaną cholewkę z elastycznymi akcentami i masywną podeszwą środkową. Dynamiczny design dopełnia metka na pięcie z logo Stine Goya, skórzane panele i markowa, ząbkowana podeszwa.
„Sneakersy są nieodłącznym elementem kopenhaskiego stylu życia. Stworzenie własnej linii sneakersów było moim marzeniem od jakiegoś czasu, więc cieszę się, że w końcu mogę zobaczyć, jak ta wizja nabiera życia”, mówi Stine Goya, założycielka i dyrektor kreatywna w komunikacie prasowym.
Nowe sneakersy są już dostępne do kupienia na stronie internetowej Stine Goya oraz u kluczowych partnerów detalicznych na całym świecie.