MODA

Stine Goya przedstawia pierwszy model swoich autorskich sneakersów

09.04.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Stine Goya przedstawia pierwszy model swoich autorskich sneakersów

Marka Stine Goya właśnie ogłosiła wypuszczenie pierwszego modelu sneakersów. Powstała kampania reklamowa o nazwie „Don’t Walk” prezentująca sneakersy.

Stworzone, by dołączyć do codziennej garderoby, nowy model sneakersów ma na celu reprezentowanie świeżej, kierunkowej estetyki marki i zaproszenie klienta do „kolorowego wszechświata”. Te żywe buty, dostępne są w trzech różnych wersjach kolorystycznych: „Midnight Black”, „Hydrangea Blue” i „Verde”. Mają zamszową, siateczkową i skórzaną cholewkę z elastycznymi akcentami i masywną podeszwą środkową. Dynamiczny design dopełnia metka na pięcie z logo Stine Goya, skórzane panele i markowa, ząbkowana podeszwa.

„Sneakersy są nieodłącznym elementem kopenhaskiego stylu życia. Stworzenie własnej linii sneakersów było moim marzeniem od jakiegoś czasu, więc cieszę się, że w końcu mogę zobaczyć, jak ta wizja nabiera życia”, mówi Stine Goya, założycielka i dyrektor kreatywna w komunikacie prasowym.

Nowe sneakersy są już dostępne do kupienia na stronie internetowej Stine Goya oraz u kluczowych partnerów detalicznych na całym świecie.