Swarovski prezentuje nową kampanię reklamową marki, autorstwa fotografa mody Stevena Meisela. Za pomysł odpowiada dyrektor kreatywna Giovanna Engelbert, a za wcielenie go w życie, makijażystka Dame Pat McGrath, która stworzyła prawdziwie wizjonerską stylizację.
Celem kampanii Metamorphosis jest uhonorowanie radości płynącej z wyrażania swojej indywidualności oraz kryształów mających niesamowitą zdolność do przeobrażania się. Przedstawia ona stworzenia nie z tego świata, które obrazują biżuteryjne rodziny marki Swarovski: Florere, Idyllia, Gema, Dextera i Millenia. A jest to obraz przepiękny, fantastyczny, nasycony artyzmem Pat McGrath i wykorzystujący motywy tropikalnych roślin i zwierząt.
Meisel wkomponowuje kultowe biżuteryjne wzory marki Swarovski w swoje wyjątkowe obrazy przedstawiające cztery niezwykłe postaci: Motyla, Papugę, Ananasa i Żółwia. Każda z nich stanowi uosobienie radosnej ekstrawagancji i cudowności świata przyrody.
Kampania czerpie inspirację z austriackiego dziedzictwa marki Swarovski, sięgając jednocześnie do magicznych, kwiecistych komnat cesarzowej Marii Teresy, które znajdziemy w wiedeńskim pałacu Schönbrunn z XVIII wieku.
Kampania czerpie inspirację z austriackiego dziedzictwa marki Swarovski, sięgając jednocześnie do magicznych, kwiecistych komnat cesarzowej Marii Teresy, które znajdziemy w wiedeńskim pałacu Schönbrunn z XVIII wieku.
W zaczarowanym, kryształowym ogrodzie Swarovski poszczególne elementy biżuterii łączą się i przeobrażają w fantastyczne stworzenia inspirowane tropikalnymi owocami oraz egzotycznymi ptakami i zwierzętami, przy czym każde z nich jest na swój sposób wyjątkowe i ma własną osobowość.
Meisel uwiecznił czarujące postaci na hipnotyzujących zdjęciach przedstawiających ducha i savoir-faire kultowych rodzin biżuteryjnych Swarovski i wydobywających pełną radości magię kryształów.