Medycyna estetyczna, URODA

„Stawiamy na naturalność, procesy regeneracyjne i bezpieczeństwo” – wywiad z Ireneuszem Matuszczakiem, Dyrektorem Generalnym Neauvia Polska

21.04.2020 Redakcja Fashion Magazine

„Stawiamy na naturalność, procesy regeneracyjne i bezpieczeństwo” – wywiad z Ireneuszem Matuszczakiem, Dyrektorem Generalnym Neauvia Polska
Fot. Ireneusz Matuszczak, Dyrektor Generalny Neauvia Polska

Neauvia to marka oferująca przełomowe podejście oraz produkty stworzone na potrzeby rynku medycyny estetycznej. Głównym celem marki jest dostarczenie rozwiązań umożliwiających proaktywne, holistyczne i efektywne przejęcie kontroli nad procesem starzenia. O tej drodze do piękna rozmawiamy z Ireneuszem Matuszczakiem, Dyrektorem Generalnym Neauvia Polska.

Rozmawiał: Zbigniew Kokot

W którym roku powstała Neauvia? Proszę o kilka słów na temat historii marki.

Marka Neauvia powstała w 2012 roku i w luźnym tłumaczeniu oznacza „nową drogę”. To w najlepszy sposób definiuje DNA marki, którą jest innowacja i tworzenie nowych rozwiązań na rynku medycyny estetycznej.  Z małej, lokalnej firmy, Neauvia urosła to rangi międzynarodowej firmy z siedzibą główną w Genewie, oddziałami w Francji, Hiszpanii, Włoszech, USA oraz oczywiście w Polsce.

Pierwszym produktem marki Neauvia były wypełniacze na bazie kwasu hialuronowego, z przełomową i rewolucyjną technologią sieciowania. Kolejnymi produktami, które dołączyły do naszego portfolio to urządzenia hi-tech, innowacyjne kosmeceutyki oraz suplementy diety. Dzięki tak szerokiemu spektrum produktów oraz konsekwencji w ich tworzeniu (produkty były tak projektowane, żeby ze sobą współdziałać i uzupełniać się) stworzyliśmy wszystkie składniki potrzebne do powstania globalnego projektu jakim jest Smart Combination Therapy.

Czym jest Smart Combination Therapy?

Protokoły zabiegowe Smart Combination Therapy to doskonałe narzędzie dla lekarza, które jest specjalnie opracowaną koncepcją łączenia terapii. Na każdą potrzebę, z jaką zjawi się pacjent, będzie gotowy, holistyczny i sprawdzony protokół zabiegowy, którego bezpieczeństwo i skuteczność jest udowodniona w badaniach klinicznych. Pierwszym protokołem w ramach Smart Combination Therapy jest zabieg Nlift, który jest naszą propozycją korekcji środkowej części twarzy. Dzięki zastosowaniu naszych wypełniaczy, kultowej mezoterapii Hydro Deluxe, termoliftingu Zaffiro, kosmeceutyków oraz suplementów, nie tylko możemy być spokojni o bezpieczeństwo, ale również otrzymamy niesamowity efekt synergii. Zatem efekt zastosowania protokołu jest lepszy, niż suma poszczególnych zabiegów. W protokole Nlift dbamy o uzupełnienie utraconej objętości w tak kluczowym dla naszego wyglądu obszarze części twarzy, ale również o jakość i kondycję skóry pacjentów, nawilżenie oraz procesy regeneracyjne.

W jakich obszarach dbania o piękno jest obecna marka Neauvia? Do kogo kieruje swoją ofertę?

Jesteśmy przede wszystkich marką gabinetową, narzędziem najlepszych profesjonalistów na rynku medycyny estetycznej. W ramach protokołów Smart Combiantion Therapy podchodzimy do procesu starzenia holistycznie, edukujemy lekarzy dając im skuteczne i bezpieczne narzędzia do codziennej pracy w ich gabinetach, tak, żeby mogli odpowiedzieć na każdą potrzebę swoich pacjentów. Na pewno stawiamy na naturalność, procesy regeneracyjne oraz bezpieczeństwo.

Neauvia Polska kieruje Pan już blisko rok. Jak to jest opiekować się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek wypełniaczy i kosmeceutyków na polskim rynku?

To duży zaszczyt i obowiązek stać na czele marki z takim dorobkiem i ambicjami. Jestem otoczony profesjonalistami zarówno wśród najbliższych współpracowników, jak i zespołu Ambasadorów i Trenerów marki Neauvia, którzy są jednymi z najlepszych specjalistów medycyny estetycznej  w naszym kraju. To duży komfort i przyjemność praca w tak ambitnym i profesjonalnym środowisku.

Na początku roku 2020 Neauvia ogłosiła swój globalny program komunikacji i pokazała nową kampanię. Może Pan zdradzić kilka planów na najbliższy rok?

Celem marki Neauvia jest zapewnienie przełomowego podejścia oraz produktów na rynek estetyczny, popartego nauką i badaniami klinicznymi oraz rozwijaniem kultowej marki, która będzie atrakcyjna dla pacjentów. Mamy świadomość, że medycyna estetyczna łączy dwa światy – medyczny i naukowy, ale również świat piękna, pasji i sztuki… taka właśnie jest Neauvia.
Po udanym wprowadzeniu protokołu Nlift – zbieg otrzymał Perłę Dermatologii Estetycznej 2020 w kategorii zabieg roku! Jesteśmy w procesie przeprowadzania kolejnych badań klinicznych i tworzenia nowych protokołów. Nasz dział badawczy pod przewodnictwem światowej klasy dermatologa prof. Nicola Zerbinatiego pracuje nad kolejnymi przełomowymi rozwiązaniami. Szczegóły już wkrótce. 

Jak marka Neauvia stara się odpowiadać na cały czas zmieniające się trendy w urodzie i medycynie estetycznej?

W medycynie estetycznej mamy dwa główne rodzaje zabiegów – zabiegi iniekcyjne – takie jak mezoterapia, wypełniacze czy toksyna botulinowa oraz laseroterapię. Dotychczas zastosowanie laseroterapii po zabiegach wypełnienia było niemożliwe, ponieważ laser, a w zasadzie temperatura podgrzania tkanki niszczyła implanty kwasu hialuronowego poprzedniej generacji. Wypełniacze Neauvia dzięki unikalnym właściwością termicznym, nie ulegają degradacji pod wpływem ciepła, dzięki czemu lekarze mogą stosować nasz produkt w każdym momencie terapii, a to daje niesamowite możliwości! Jesteśmy pierwszą marką, która wprowadziła produkt-hybrydę; wypełniacz na bazie kwasu hialuronowego z intensywnym stymulatorem tkankowym jakim jest hydroksyapatyt wapnia. Neauvia Stimulate nie tylko wypełnia, ale również stymuluje fibroblasty do produkcji kolagenu, również doceniony ważną nagrodą branżową w postaci Perły Dermatologii Estetycznej 2020. Marka Neauvia daje możliwości wytyczania trendów w medycynie estetycznej, sama promując naturalny wygląd i bezpieczeństwo. Jednak naszym celem jest nie tylko podążanie, ale i kreowanie trendów w medycynie estetycznej, czego doskonałym przykładem jest Smart Combination Therapy.

Czy budowanie wizerunku marki luksusowej jest dużym wyzwaniem w tym czasie?

Budowanie marki luksusowej wymaga zbudowania strategii, odpowiedniej komunikacji, ale przede wszystkim konsekwencji. Naszym celem jest dostarczenie na rynek produktów , protokołów zabiegowych najwyższej jakości, innowacyjnych ale i bezpiecznych. W tej kwestii nie uznajemy kompromisów.
Przykładem takiego działania jest stworzenie specjalnej linii kosmoceutyków Neauvia Advanced Care System. To ekskluzywna pielęgnacja stworzona by działać w synergii z zabiegami medycyny estetycznej. Szeroka gama preparatów daje możliwość stworzenia spersonalizowanego rytuału pielęgnacyjnego, który będzie odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby skóry. Dla nas wymiarem odpowiedniego dbania o naszych klientów jest dostarczanie im produktów najwyższej jakości oraz możliwość personalizowania pielęgnacji skóry.

Wchodzimy w nowy, 2021 rok. Czego chciałby Pan życzyć naszym czytelnikom i Państwa klientom?

W pierwszej kolejności zdrowia. Ono od zawsze było wartością nadrzędną, teraz jest jeszcze bardziej ważne. Dobra kondycja ciała i ducha daje człowiekowi paliwo do działania i spełniania się. Życzę Państwu, aby ten rok wbrew ostatnim miesiącom był pełen bliskości i miłości. W obszarze zawodowym zaś życzę Państwu stabilizacji i kolejnych sukcesów.