MODA

Sportowa kolekcja Burberry jest pełna królików

16.01.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Sportowa kolekcja Burberry jest pełna królików

Burberry ma inspirujące podejście do Chińskiego Nowego Roku, ponieważ przepiękna kolekcja zachęca klientów do „doświadczania niezwykłości, aby znaleźć pewność siebie, pasję i kreatywność”, dostarczając fajne, ale starannie przemyślane kolekcje odzieży inspirowanej królikami.

Nadruki graficzne przedstawiające króliki zdobią elegancko dopasowane sukienki z eleganckim akcentem w kształcie kokardki. Przyciągający wzrok wzór pojawia się na strukturalnych koszulkach polo z długim rękawem i dopasowanych legginsach, tworząc beztroski, ale spójny zestaw. Kurtki Varsity pojawiają się w mocnej palecie kolorów, jaskrawej czerwieni i granatu. Na piersi obszernych elementów odzieży wierzchniej znajduje się hołd Burberry dla Roku Królika. Brytyjska marka na nowo wymyśla swoje kultowe logo, przekształcając motyw „TB” Thomasa Burberry’ego w figlarnie kiczowatą parę króliczych uszu.

W tej kolekcji na Księżycowy Nowy Rok akcesoria najwyraźniej nie są przypadkowe, ponieważ dziwaczne kapelusze odzwierciedlają znajome opadające uszy uhonorowanego zwierzęcia. Królicze uszy również pięknie układają się w serce na powiewającym szaliku,

Filmik z kampanii Burberry Year of the Rabbit, nagrany przez reżysera Zika Liu i fotografa Sky, przedstawia aktorów Qi Xi, Shi Pengyuana i piłkarza Zhao Linę, którzy dzielą się swoimi osobistymi podróżami ku wolności i samostanowieniu.