Zamiast typowego pokazu mody, marka H&M zorganizowała wielkie taneczne show z imponującą choreografią Ryana Heffingtona, w reżyserii Jean-Paula Goude’a. Na scenie pojawili się tancerze, beatboxerzy i muzycy, którzy w rytm remiksu „Express Yourself” Sama Spiegla dali pokaz swoich umiejętności tanecznych na bardzo wysokim poziomie. Kolekcja Kenzo x H&M zyskała dzięki temu pewnej śmiałości oraz ekspresji, której nie sposób było dostrzec na typowej prezentacji, w której mieliśmy okazję wziąć udział w Warszawie. Na zakończenie pokazu wystąpił raper Ice Cube, który rozruszał wszystkich gości zgromadzonych w nowojorskim Pier 36, niczym w prawdziwym klubie muzycznym.
W pierwszym rzędzie oraz na imprezie wypatrzyliśmy aktorki – Lupitę Nyongó, Siennę Miller, Chloë Sevigny, Rosario Dawson oraz Elisabeth Olsen, DJ-kę Leigh Lezark, blogerkę Gildę Ambrosio, wokalistę Joe Jonasa oraz twarze kolekcji – supermodelke Iman i gwiazdę hip hopu Chance’a The Rapper. Dyrektorzy kreatywni KENZO, Carol Lim i Humberto Leon, powiedzieli, że „świętowali wszystko to, co kochają w KENZO x H&M – radość, żywą, nieoczekiwaną i uroczystą mieszankę różnych światów”. Wtórowała im Ann-Sofie Johansson, dyrektor kreatywna szwedzkiej marki. „Pokaz kolekcji KENZO x H&M był naprawdę spektakularny. Niesamowicie było obserwować, jak kolekcja ożywa w swoich niewiarygodnych nadrukach, kolorach i energii. Zaszczytem był dla nas fakt, że Jean-Paul Goude zgodził się wyreżyserować pokaz. Doskonale uchwycił nastrój – powiedziała, podsumowując całe show.
Przypominamy, że kolekcja KENZO x H&M będzie dostępna w sprzedaży od 3 listopada w ponad 250 sklepach H&M na świecie oraz online. Jeśli jeszcze wahacie się co kupić, zobaczcie film z nowojorskiego wydarzenia. Być może ułatwi wam podjęcie decyzji.