MODA

Słynny warszawski salon Plac Trzech Krzyży 3/4 dołączy do sieci luksusowych butików Moliera 2

30.04.2020 Fashion Post

Słynny warszawski salon Plac Trzech Krzyży 3/4 dołączy do sieci luksusowych butików Moliera 2
Fot. Materiały prasowe

Legendarny salon Plac Trzech 3/4 znajdujący się właśnie pod tym adresem, zostanie włączony 1 maja do sieci luksusowych butików Moliera 2. W butiku znajdziemy ponad 150 marek damskich, męskich oraz dziecięcych, m.in. Balmain, Burberry, Christian Louboutin, Isabel Marant czy Kenzo. 

Butik Plac Trzech Krzyży 3/4 to kultowe miejsce na mapie Warszawy. Znajduje się w przedwojennej, zabytkowej kamienicy przy ulicy Hożej 1 (róg Mokotowskiej). Przez lata to on najbardziej kojarzył się z modową mekką stolicy, gromadząc najnowsze produkty luksusowych marek. Plac Trzech Krzyży 3/4 był też częstym bohaterem polskich seriali i filmów (możecie go kojarzyć m.in. z "Magdy M"). 

Od jutra, 1 maja, salon zostanie włączony do sieci luksusowych butików Moliera 2. Uwielbiane przez gwiazdy oddziały marki znajdują się aktualnie w Warszawie, Poznaniu i Katowicach. 

"Jesteśmy dumni, że dzięki dekadzie ciężkiej pracy Salony Moliera 2 stały się tak rozpoznawalne na mapie Polski. Widzimy jak bardzo Klienci identyfikują się z marką Moliera 2, dlatego postanowiliśmy wyjść temu naprzeciw i włączyć Plac Trzech Krzyży 3/4 do sieci butików Moliera 2. Dzięki temu nasza komunikacja z klientami stanie się bardziej przejrzysta i efektywna, a zaufanie do sprawdzonego serwisu – nadal kultywowane.” – mówi Agnieszka Majczyk, PR & Marketing Director.

Zmieni się także strona internetowa butiku: www.plactrzechkrzyzy.pl zostanie przekształcony w www.moiliera2.com. W ofercie sklepu znajdziemy ponad 150 marek luksusowych, damskich, męskich i dziecięcych. 

"Najważniejsi są dla nas Klienci, dlatego staramy się, aby rebranding nie wiązał się z koniecznością zmiany ich przyzwyczajeń. Karty lojalnościowe, konta Klientów czy bony prezentowe, które zostały wydane dotychczas, będą obowiązywać także w Salonie Moliera 2 i na www.Moliera2.com" – dodaje Agnieszka Majczyk, PR & Marketing Director.