Skepta, raper i producent muzyczny, został nowym ambasadorem globalnym marki PUMA! W ramach działań z marką, artysta zaangażuje się w projektowanie oraz weźmie udział w globalnych kampaniach marketingowych.
Skepta dla marki PUMA
„To pierwsza partnerska współpraca z marką, która pojawiła się w mojej nowej firmie Big Smoke Corporation i jestem z niej bardzo dumny. Razem z PUMA możemy zgrać naszą kreatywność i stworzyć nowy sposób myślenia o modzie i stylu.” – mówi Skepta. „To zaszczyt współpracować z rozpoznawalną na całym świecie marką, która posiada mocnąhistorię, przemawia do współczesnej młodzieży, a także rozumie czym jest partnerstwo. Z niecierpliwością czekamy na wspólny rozwój i tworzenie nowych możliwości dla następnych pokoleń.”
Skepta posiada silną więź ze społecznością, do której dociera. Wraz z marką PUMA będzie pracować nad wprowadzeniem nowej wizji do mody męskiej, dzieląc się głęboką wiedzą o kulturze, muzyce, sztuce i stylu. Będzie aktywnym głosem i postacią w progresywnym świecie PUMA, od projektowania po kampanie i wszystko pomiędzy.
„Skepta jest uosobieniem postępu, czego dowodem jest wpływ, jaki wywarł na muzykę, modę i kulturę w ciągu ostatnich dwóch dekad. Cieszymy się, że możemy rozpocząć z nim podróż, w której będzie odgrywać wieloaspektową rolę, dzieląc się swoją wizją i wiedzą oraz pomagając zrewolucjonizować naszą przestrzeń. Jesteśmy szczęśliwi mogąc powitać go w rodzinie PUMA, a także podekscytowani widząc, co możemy wspólnie osiągnąć.” – powiedział Bjoern Gulden, dyrektor generalny PUMA.
W nadchodzących miesiącach Skepta będzie częścią nowych projektów z marką PUMA, które zrewolucjonizują branżę modową.