MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Sir Anthony Hopkins gwiazdą kampanii Brioni
31.07.2017 Michalina Murawska
Podkreślanie wyjątkowego związku z prawdziwymi mężczyznami, bez względu na to w jakimkolwiek nie byliby wieku i jakakolwiek nie była ich profesja, jest stałym elementem wizerunku kreowanego przez włoską markę. Kontynuując ścieżkę wyznaczoną przez wiosenno-letnią kampanię, w której wystąpił Samuel L. Jackson, na gwiazdę najnowszej sesji wizerunkowej kierownictwo wybrało po raz kolejny wybitnego aktora i, co tu dużo mówić, mężczyznę z klasą. Z czarno-białych portretów autorstwa Gregory’ego Harrisa spogląda na nas bowiem Sir Anthony Hopkins – jeden z największych aktorów Hollywood, laureat Oscara, który z niezwykłą gracją i nonszalancją pozuje w najnowszych projektach założonej w 1945 roku marki.
Najnowsza kampania, która swoją premierę w największych włoskich miastach ma mieć wraz z początkiem września, ma kłaść nacisk właśnie na tradycję i wyrafinowane krawiectwo marki, które ta uprawia już 72 lata – stąd bazą stylizacji zostały garnitury (zarówno klasyczne, jak i dwurzędowe) i wełniane płaszcze. Co ciekawe, dzianinowe polo i wzorzysty szalik, mimo iż także są z metką Brioni, pochodzą z szafy Hopkinsa, który od lat pokazuje się w projektach włoskiego domu mody na premierach swoich filmów i najważniejszych galach.
Chyba nie musimy dodawać, że jesteśmy absolutnie zachwyceni!