PUMA powraca ponownie ze swoją inicjatywą SHE MOVES US, której celem jest budowanie w kobietach pewności siebie i poczucia siły. Hasłem najnowszej odsłony jest „siostrzeństwo” i wynikające z niego elementy: wsparcie, nieustająca inspiracja, troska, wspólne przeżywanie przygód. Marka przedstawia to za pomocą video manifestu z udziałem dwóch sióstr oraz Joanny Jędrzejczyk.
PUMA – SHE MOVES US
SHE MOVES US to długoterminowa globalna platforma marki PUMA, która ma na celu umacniać w kobietach solidarność oraz pewność siebie. Za pośrednictwem swoich ambasadorek, m.in.: Dua Lipy, Cary Delevingne czy Winnie Harlow, marka opowiada historię inspirujących kobiet z całego świata. Najnowsza polska odsłona SHE MOVES US mówi o siostrzanej jedności na przykładzie historii dwóch nastolatek – Poli i Mili, które w swojej codzienności starają się być jak ich największa idolka, Joanna Jędrzejczyk. To właśnie jej troska o innych, pozytywne nastawienie do życia i wola walki inspirują główne bohaterki. Obserwujemy, jak wspólnie stawiają czoła wyzwaniom dnia codziennego. Za pomocą z pozoru prostych gestów – jazda na rowerze bez trzymanki, dzielenie się kanapką – pokazują one odwagę, wzajemne wsparcie oraz to, co oznacza bycie tuż obok, bycie siostrą.
PUMA – Spot z Joanną Jędrzejczyk
Poprzez historię dziewczynek spot podkreśla istotę niewielkich czynów, które tak naprawdę banalne nie są i napędzają wzajemną troskę, jak w siostrzanej relacji. Narratorką, a zarazem obserwatorką historii jest Joanna Jędrzejczyk. Wartości przekazane w video za pośrednictwem sytuacji z życia codziennego sióstr odzwierciedlają to, czym kieruje się w życiu ambasadorka PUMA: odwagę, troskę o innych, empatię. Spot można obejrzeć tutaj.