MODA

Siostrzeństwo głównym hasłem najnowszej kampanii marki PUMA

08.11.2021 Fashion Post

Siostrzeństwo głównym hasłem najnowszej kampanii marki PUMA

PUMA powraca ponownie ze swoją inicjatywą SHE MOVES US, której celem jest budowanie w kobietach pewności siebie i poczucia siły. Hasłem najnowszej odsłony jest „siostrzeństwo” i wynikające z niego elementy: wsparcie, nieustająca inspiracja, troska, wspólne przeżywanie przygód. Marka przedstawia to za pomocą video manifestu z udziałem dwóch sióstr oraz Joanny Jędrzejczyk.

PUMA – SHE MOVES US

SHE MOVES US to długoterminowa globalna platforma marki PUMA, która ma na celu umacniać w kobietach solidarność oraz pewność siebie. Za pośrednictwem swoich ambasadorek, m.in.: Dua Lipy, Cary Delevingne czy Winnie Harlow, marka opowiada historię inspirujących kobiet z całego świata.  Najnowsza polska odsłona SHE MOVES US mówi o siostrzanej jedności na przykładzie historii dwóch nastolatek – Poli i Mili, które w swojej codzienności starają się być jak ich największa idolka, Joanna Jędrzejczyk. To właśnie jej troska o innych, pozytywne nastawienie do życia i wola walki inspirują główne bohaterki. Obserwujemy, jak wspólnie stawiają czoła wyzwaniom dnia codziennego. Za pomocą z pozoru prostych gestów – jazda na rowerze bez trzymanki, dzielenie się kanapką – pokazują one odwagę, wzajemne wsparcie oraz to, co oznacza bycie tuż obok, bycie siostrą.

PUMA – Spot z Joanną Jędrzejczyk

Poprzez historię dziewczynek spot podkreśla istotę niewielkich czynów, które tak naprawdę banalne nie są i napędzają wzajemną troskę, jak w siostrzanej relacji. Narratorką, a zarazem obserwatorką historii jest Joanna Jędrzejczyk. Wartości przekazane w video za pośrednictwem sytuacji z życia codziennego sióstr odzwierciedlają to, czym kieruje się w życiu ambasadorka PUMA: odwagę, troskę o innych, empatię. Spot można obejrzeć tutaj