Jego marka istnieje od ponad roku, a już zdążył zdobyć serca sióstr Kardashian. Skórzane akcesoria ozdobione futrami z daniela oraz lisa noszone są przez Khloé, Kourtney oraz Kylie zarówno do sportowych jak i wieczorowych stylizacji. Inni klienci marki w większości pochodzą z Europy, szczególnie Wielkiej Brytanii oraz Francji, a także Chin. Kuba Smaga planuje nieustannie poszerzać grupę odbiorców w innych krajach.
Udało nam się porozmawiać o tym sukcesie z projektantem, który przyznał, że zawsze wyczuwał modę, jednak długo nie mógł znaleźć zatrudnienia w tej branży. Postanowił stworzyć więc własną koncepcję. Pracę nad nią rozpoczął od rozrysowania pierwszej kolekcji, a następnie uszycia wszystkich modeli z pomocą doświadczonej krawcowej. Oprócz tego, Kuba rozpoczął współpracę z amerykańskim sklepem internetowym shopcearah.com, który skupia niszowe marki luksusowe. „Wszystkie modele powstają w Polsce z futer zwierząt, które nie są zabijane w celach stworzenie toreb i plecków. To bardzo istotne” – podkreśla Smaga. Jego internetowy sklep ruszył na przełomie marca i kwietna tego roku, a projektant już planuje kolejną kolekcję. Kuba jest samoukiem i nigdy nie studiował projektowania na kierunku poświęconym modzie. Pochodzi z niewielkiej miejscowości niedaleko Kazimierza Dolnego i studiuje PR na jednej z lubelskich uczelni. Jego pierwszą modową przygodą były pastelowe t-shirty z napisami, ale tak naprawdę zawsze marzył o marce luksusowej, która nie będzie naznaczona żadnym logo i będzie mogła stanowić przeciwwagę dla gigantów takich jak Louis Vuitton czy Hermes.
Jego produkty są przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn i występują w różnych rozmiarach. Torby wykonywane są wraz z pomocą krawcowej, ale, z powodu dużego zainteresowania marką, obecnie Kuba szuka profesjonalnej firmy, aby uruchomić produkcję na szerszą sale. O sukcesy Kuby i zainteresowanie międzynarodowych klientów absolutnie się nie martwimy, tym bardziej jeśli weźmiemy pod uwagę marketingową siłę rodziny Kardashian. Brawo!