Niewiele jest marek, które nie tyle mówią o wspieraniu kobiet, ale wprowadzają słowa w czyn. Do takich należy Reebok, który do swoich kampanii zaprasza silne i niezależne kobiety, które są głosem pokolenia. Jedną z takich kobiet została Jourdan Dunn, topmodelka i it-girl, którą marka zaprosiła do debiutującej właśnie na europejskich ulicach kolekcji Reebok MYT. W swojej nowej kampanii Reebok pokazuje odważne oblicze takich miast jak Londyn, Berlin i Paryż oraz zachęca wszystkie kobiety do przełamywania schematów oraz inspiruje do odważnych i ambitnych wyborów.
„Jestem niezwykle podekscytowana współpracą z marką Reebok, która od lat niesamowicie wspiera kobiety” – komentuje Jourdan Dunn. „Nowa kampania jest połączeniem mody, sportu, niezależności i indywidualności – czyli wszystkich tych rzeczy, które są dla mnie wyjątkowo ważne. Jej celem jest zachęcanie kobiet do bawienia się modą, posiadania własnego stylu i bycia sobą. Dla mnie budowanie tej pewności siebie zaczyna się na siłowni i jest obecne w każdym aspekcie mojego życia. Wszystko zaczyna się od uwierzenia w siebie i wygenerowania energii do osiągania rzeczy niemożliwych”.
Ubrania zaprojektowane przez Morgen Kohn charakteryzują się odważnymi, wyrazistymi wzorami i są na tyle uniwersalne, że można je nosić zarówno na siłownię, jak i na co dzień. „Nowa kolekcja jest nie tylko wyjątkowo nowoczesna, ale również inspirowana elementami z dziedzictwa marki. Są to ubrania, w których praca spotyka się z siłownią, a sport ze stylem” – dodaje Morgen Kohn.
W kolekcji znajduje się wyselekcjonowany wybór m.in. tank topów, biustonoszy, bluz, szortów, rajstop oraz spodni – dostarczający wszystko co jest potrzebne nie tylko na siłownię. Duże logotypy, jasne kolory, odważne wzory i modne kroje dają kobietom możliwość do odświeżenia i stworzenia własnego wyróżniającego się stylu. Kolekcja MYT jest dostępna w salonach Go Sport.