MODA

Siła przyjaźni w nowej kampanii Chloé jesień 2015

30.07.2015 Redakcja Fashion Magazine

Siła przyjaźni w nowej kampanii Chloé jesień 2015

Anja Rubik i Julia Stegner przechadzają się swobodnie alejkami jesiennych ogrodów luksemburskich w Paryżu. Zdjęcia wykonane są z duchu artystycznej bohemy. Czuć klimat angielskiej grupy Bloomsbury, do której należeli najbardziej znani pisarze, malarze i intelektualiści działający w pierwszej połowie XX wieku. Niezależności, wolość i prawdziwa przyjaźni – oto DNA marki, silnie podkreślone w najnowszej kampanii.

Zdjęcia wykonał duet w życiu prywatnym i zawodowym, Inez Van Lamsweerde & Vinoodh Matadin, którzy uchwycili bliskość dziewczyn oraz intymny charakter sesji. Przyjaciółki, ramię w ramię, spędzają czas na spacerze i pogawędkach – zawsze razem. Anja i Julia prezentują kwieciste sukienki w stylu wiktoriańskim oraz boho, a także świetnie skrojone garnitury, kamizelki i płaszcze, jakby od niechcenia wyjęte z męskiej szafy.

Modelki wystąpiły razem w kampanii marki już 10 lat temu. Dyrektor artystyczna, Clare Waight Keller, chciała uchwycić dziewczyny na innym etapie kariery oraz rozkwitu kobiecości. Według niej, obie idealnie uosabiają ducha marki oraz typ kobiety, do której Keller kieruje swój komunikat. Są z jednocześnie silne, niezależne i nowoczesne, a także delikatne i kobiece. Siła przyjaźni to motto francuskiego domu mody, o którym w tym sezonie mocno przypomina.