MODA

SI-MI – wielkie zmiany w polskiej marce

25.05.2015 Redakcja Fashion Magazine

SI-MI – wielkie zmiany w polskiej marce

Nowa odsłona www.si-mi.pl ruszyła właśnie pełną parą. Autorką zdjęć do kampanii SI-MI jest Aldona Karczmarczyk, fotografka od wielu lat związana z magazynami “Sukces” czy “Twój Styl”. Rockowy pazur stylizacjom nadała z kolei Aśka Ciesielska.

“Emilia to jedna z najlepszych polskich modelek. Chodziła w pokazach największych światowych marek i projektantów, ma na koncie sesje dla najważniejszych magazynów modowych, w tym Vogue”, komentuje wybór Mona Kinal, dyrektor kreatywna SI-MI. “Jest błyskotliwa, niezależna, dynamiczna, pełna pasji – czyli dokładnie taka jak kobieta SI-MI.”, dodaje. Faktycznie, trudno się z nią nie zgodzić, patrząc na zdjęcia z nowej kampanii. Totalnie streetwear’owe kurtki bomberki, skórzane szorty, frędzle i swetry z efektem “nadprucia” zdecydowanie mocno wpisują w niepokorną stylistkę marki.

Kolejną niespodzianką jest zdecydowanie modowa kolaboracja z czwórką polskich projektantów. To oni zaprojektowali ponad 230 modelki ubrań i dodatków dostępnych w nowym sklepie internetowym. W gronie twórców znaleźli się Pijotr Górski, zwycięzca program “Projektanci na start”, Rafał Michalak, designer i współzałożyciel MMC Studio Design, Natasha Dziewit (zakochana w oversize) i Michalina Szurgot, studentka Katedry Tkaniny Ubioru na łódzkiej ASP. Nadruki na t-shirtach są z kolei dziełem Roberta Kuty, który niejednokrotnie ozdabiał swoimi printami projekty polskich marek.

Jednocześnie ze startem nowej platformy SI-MI ogłasza nabór na kolejnego projektanta. Zgłoszenia przesyłać można od 1.czerwca do 31. sierpnia. Lubimy to!