MODA

SHOWROOM rusza ze strefą premium

16.09.2015 Redakcja Fashion Magazine

SHOWROOM rusza ze strefą premium

SHOWROOM istnieje na polskim rynku mody już od blisko czterech lat. Od samego początku stawiał sobie za cel pomoc młodym projektantom w dziedzinie e-commerce. Analiza klientów platformy pokazała, że coraz częściej są gotowi na zakupy z wyższej półki. Odpowiedzią na rodzące się zapotrzebowanie jest strefa Premium, z którą właśnie rusza platforma.

Sekcja Premium została wydzielona z oferty twórców dostępnych na SHOWROOM.PL, ale także projektantów, których nazwiska zasilą portfolio polskiej platformy. Nowi projektanci i marki, które zdecydowały się rozpocząć współpracę z SHOWROOM to Blessus, Le Petit Trou, Lidia Kalita, MMC i Zofia Chylak. Oprócz tego, w dziale Premium znalazły się takie marki jak Kamila Gawrońska-Kasperska, kaaskas, Kreist by Stróżyna, messo, sans, Pajonk,  Philosophy by Mariusz Przybylski, Berenika Czarnota, Pola Rudnicki, Wiola Wołczyńska, Anka Krystyniak, Beller, Jag Jewels, Modern Stories, Mumu i Slava.

Projektanci i marki, które znalazły się w nowopowstałej sekcji Premium to przede wszystkim twórcy, którzy cyklicznie projektują, dostosowując się tym samym do światowego kalendarza premier nowych kolekcji i prezentują swoje kolekcje szerokiej publiczności na pokazach. Wiedzą także, co to aktualne trendy w modzie i wysoko cenią sobie jakość produktów , które oferują swoim klientom.

Do końca roku SHOWROOM planuje uzupełnić sekcję Premium o kolejnych polskich projektantów, którzy nie współpracowali jeszcze z platformą.