SHOWROOM istnieje na polskim rynku mody już od blisko czterech lat. Od samego początku stawiał sobie za cel pomoc młodym projektantom w dziedzinie e-commerce. Analiza klientów platformy pokazała, że coraz częściej są gotowi na zakupy z wyższej półki. Odpowiedzią na rodzące się zapotrzebowanie jest strefa Premium, z którą właśnie rusza platforma.
Sekcja Premium została wydzielona z oferty twórców dostępnych na SHOWROOM.PL, ale także projektantów, których nazwiska zasilą portfolio polskiej platformy. Nowi projektanci i marki, które zdecydowały się rozpocząć współpracę z SHOWROOM to Blessus, Le Petit Trou, Lidia Kalita, MMC i Zofia Chylak. Oprócz tego, w dziale Premium znalazły się takie marki jak Kamila Gawrońska-Kasperska, kaaskas, Kreist by Stróżyna, messo, sans, Pajonk, Philosophy by Mariusz Przybylski, Berenika Czarnota, Pola Rudnicki, Wiola Wołczyńska, Anka Krystyniak, Beller, Jag Jewels, Modern Stories, Mumu i Slava.
Projektanci i marki, które znalazły się w nowopowstałej sekcji Premium to przede wszystkim twórcy, którzy cyklicznie projektują, dostosowując się tym samym do światowego kalendarza premier nowych kolekcji i prezentują swoje kolekcje szerokiej publiczności na pokazach. Wiedzą także, co to aktualne trendy w modzie i wysoko cenią sobie jakość produktów , które oferują swoim klientom.
Do końca roku SHOWROOM planuje uzupełnić sekcję Premium o kolejnych polskich projektantów, którzy nie współpracowali jeszcze z platformą.