MODA

Seks się sprzedaje – Calvin Klein na Tinderze

30.07.2015 Redakcja Fashion Magazine

Seks się sprzedaje – Calvin Klein na Tinderze

Internetowe randkowanie to strategia, która przemawia do ludzi w erze digitalizacji każdej sfery życia. Ma w sobie pierwiastek tajemnicy i aurę, która została przemycona w zdjęciach. Światowej sławy fotograf, Mario Sorrenti, uchwycił młodych i atrakcyjnych ludzi w intymnych sytuacjach. Ujęcia opatrzone są wycinkami rozmów prowadzonych w social mediach. Pikanterii dodaje fakt, że dotyczą one umawiania się na szybki seks i otwartych związków. Płeć nie ma wielkiego znaczenia, liczy się jedynie dreszczyk emocji. Zdjęcia oznaczone są tagiem “raw texts, real stories”, który inspirowany jest prawdziwymi historiami i doświadczeniami.

W kampanii oraz filmie promującym nową kolekcję, wzięła udział plejada modeli i modelek, takich jak: Grace Hartzel, Ethan James Green, Aya Jones, Julia Van Os, Piero Mendez, Alessio P., Imaan Hammam, Harmony Boucher, Torin Verdone, Laura Julie, Noma Han, Jamie Carpena, Tiana Tolstoi, Reid Rohling, Will Peltz, oraz Kenya Kinski Jones.

Nowe pomysły marki z jednej strony pokazują totalne odejście od zatrudniania celebrytów (ostatnio był to Justin Bieber i Kendall Jenner) do promowania produktów marki, a z drugiej – nawiązują do słynnej kampanii z Brooke Shields z lat 80., która w spocie reklamowym twierdziła, że „nie ma nic między nią a jej calvinami”. Czerpią też z lat 90., kiedy plakaty reklamowe sugerowały seks grupowy.

Obecna kampania Calvin Klein pokazuje, jak łatwo nawiązać intymny kontakt w sieci, a Tinder i pozostałe media społecznościowe są idealnym narzędziem do prowokowania. Marka doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że aby z sukcesem sprzedać produkt musi docierać do prawdziwego stylu życia swoich klientów, ich upodobań oraz sposobu spędzania wolnego czasu. Pytanie czy wszyscy klienci CK chcą utożsamiać się z szybkim i niezobowiązującym seksem?