Pomysł na markę handmade narodził się dokładnie rok temu na śniadaniu w paryskiej kawiarni. Luźna rozmowa o modzie, podróżach i marzeniach dwóch przyjaciółek zapoczątkowała koncepcję własnego biznesu – butów sept.
Idealny model według marki sept. – loafers
"Długo szukałyśmy butów, które pasowałyby do naszego stylu życia. Pracujemy, podróżujemy i aktywnie spędzamy wolny czas. Cenimy ponadczasową elegancję, wygodę i doskonałą jakość", mówią założycielki marki sept.. "Loafer to idealny model, który sprawdza się w różnych okolicznościach i dopełnia każdą stylizację. Tworząc loafery sept. testowałyśmy i udoskonalałyśmy kolejne wzory, aby spełnić własne wymagania. Współpraca z polskim producentem daje nam gwarancję wysokiej jakości wykonania, ale też pewność, że nasze buty powstają w odpowiednich warunkach".
DNA marki sept.
Świadoma i odpowiedzialna produkcja jest wpisana w DNA marki sept. Buty zostały wyprodukowane w rodzinnej, polskiej manufakturze z wieloletnim doświadczeniem. Zadbałyśmy o minimalistyczne i ekologiczne opakowania. Kartony są wykonane w 90% z materiałów wtórnych, a nadruk powstał przy użyciu farb na bazie wody. Przed wysyłką do klienta pudełko zabezpieczamy biodegradowalnym foliopakiem wykonanym z przetwarzalnej skrobi. W prezencie do każdej pary dołączamy elegancki worek uszyty z innowacyjnej, biodegradowalnej tkaniny. Fillsens to włókno przyjazne środowisku, powstałe z celulozy drzewnej. To ono sprawia, że worek jest wyjątkowo miękki i delikatny w dotyku. Wszystkie nasze opakowania zostały wyprodukowane w Polsce.
1 września oficjalnie otwiera się sklep internetowy marki sept. Na początek sezonu oferuje klasyczny model loafer w trzech wersjach kolorystycznych – czerni,bordo, jagodzie.