brak kategorii

Selena Gomez – nowa królowa Instagrama

19.03.2016 Redakcja Fashion Magazine

Selena Gomez – nowa królowa Instagrama

Selena Gomez pierwsze zdjęcie, a dokładnie filmik, wrzuciła na serwis społecznościowy 13 lipca 2013 roku. Wykorzystała okazję, aby na krótkim wideo przedstawić swój zespół tancerzy, który podczas próby przygotowywał układ choreograficzny.

 

Zdjęcie numer 1 na Instagramie? Oczywiście seksowne selfie. Post pobił rekord popularności na koncie Seleny i prawie dogonił fotografię Kendall Jenner. Uroda artystki została doceniona przez 3,2 miliona osób!

 

Drugim najpopularniejszym zdjęciem na koncie gwiazdy jest fotografia z planu serialu „Barney i przyjaciele”, na której przyszła gwiazda estrady ma około 9 lat. To właśnie dzięki temu serialowi Gomez rozpoczęła swoją długą podróż po świecie show-biznesu. Zdjęcie polubiło (na razie) 3,1 miliona użytkowników Instagrama.

 

Który występ na pokazie bielizny Victoria’s Secret niebezpiecznie podgrzał temperaturę i był równie seksowny jak prezentowana bielizna? Seleny, rzecz jasna. Piosenkarka zaprezentowała swoje dwie piosenki „Hands To Myself” i „Me & My Girls”, które na YouTube obejrzało prawie 30 milionów osób. Jak widać liczby w przypadku Seleny trzeba liczyć w milionach.

 

Bratnią duszą Gomez jest jej oddana przyjaciółka, również odnosząca sukcesy piosenkarka i top gwiazda social media – Taylor Swift. Dziewczyny nie patrzą na siebie jak na konkurencję i wspierają się niezależnie od słupków sprzedaży. Selena wzięła nawet gościnny udział w teledysku Taylor. W zeszłym roku marzenie obu dziewczyn się spełniło i mogły razem wystąpić na scenie.

 

Kiedy w poniedziałek ogłoszono detronizację Kardashianki, piosenkarka mogła się pochwalić prawie 66 milionami fanów, a w ciągu pięciu dni liczba ta poprawiła się o… 4 miliony osób! Aktualnie Selenę obserwuje  70,4 milionów użytkowników. Wynik Kim (64 milionów) przy młodej piosenkarce wypada naprawdę blado! Teraz zostaje tylko jedno pytanie – kto teraz prześcignie piosenkarkę i kiedy to nastąpi?