brak kategorii

Różowy październik: jak marki urodowe wspierają walkę z rakiem piersi?

17.10.2017 Michalina Murawska

Różowy październik: jak marki urodowe wspierają walkę z rakiem piersi?

Ten zestaw składający się z ośmiu cieni do powiek Pure Color Envy, tuszu do rzęs Knockout Mascara, pędzelka do cieni  oraz miniatury kredki Double Wear Eye Pencil ma wszystko czego potrzebujecie, by stworzyć swój ulubiony zestaw do makijażu. Wszystko zostało zamknięte w uroczej kosmetyczce zamykanej na suwak z motywem Różowej Wstążki.

Cena: 219 zł

Estée Lauder przekaże na badania ze sprzedaży każdego Pink Ribbon Knockout Eyes Collection: 43,80 zł

Do akcji na rzecz Walki z Rakiem Piersi dołączyła się także marka Bobbi Brown, która przygotowała specjalny zestaw Pink Peony Illuminating Bronzing Powder Set, zawierający puder rozświetlająco-brązujący Illuminating Bronzing Powder w odcieniu różanym oraz minipędzelek do twarzy Mini Face Blender Brush. Supermiękka i gładka formuła kremu w pudrze zapewnia skórze opalizujący, słoneczny blask i korzystnie prezentuje się na różnych karnacjach.

Cena: 235 zł

Bobbi Brown przekaże na badania ze sprzedaży zestawu Pink Peony Illuminating Bronzing Powder Set: 47 zł.

Co roku Clinique oferuje na rzecz Kampanii specjalną, limitowaną buteleczkę swojego bestselleru , czyli lotionu do twarzy Dramatically Different Moisturizing Lotion+, który dba o całodzienne nawilżanie naszej twarzy, a przy tym wzmacnia barierę ochronną skóry o 54% i zatrzymuje w jej obrębie wilgoć. Limitowaną wersję Dramatically Different Moisturizing Lotion+ od Clinique kupicie z kółkiem na klucze i pięcioma breloczkami, w tym z tym propagującą walkę z rakiem piersi Różową Wstążką.

Cena: 199 zł

Clinique przekaże na badania nad walką z rakiem piersi ze sprzedaży każdej buteleczki DDML+ : 39,89 zł.

Jedno z najlepszych serum w dorobku Estée Lauder – Advanced Night Repair – to propozycja na noc dla każdej kobiety. Advanced Night Repair zapewnia gładką, promienną, młodzieńczą cerę. Do jego limitowanej wersji dołączono teraz różowy łańcuszek na klucze z trzema breloczkami, dzięki któremu klientki zyskują możliwość zamanifestowania swojego wsparcia dla kampanii na rzecz szerzenia świadomości raka piersi. Kropla błękitu symbolizuje cierpiących na raka piersi mężczyzn, którzy stanowią mniej niż 1% ogółu chorych.

Cena: 440 zł

Estée Lauder przekaże na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1 prowadzonych w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie ze sprzedaży każdego serum: 88 zł

 

 

Świec marki Yankee Candle nikomu nie trzeba przedstawiać. Ich odpowiednio dobrane i wyselekcjonowane nuty zapachowe to czysta rozkosz dla zmysłów. Dlatego marka Yankee Candle jest najbardziej rozpoznawalną marką na światowym rynku świec zapachowych. Jeśli więc kochacie te niesamowite zapachy, a przy tym chcecie pomóc, kupcie świecę o wyjącym zapachu kwitnącej wiśni.

Grupa Zachodnia wyłączny dystrybutor produktów Yankee Candle i Millefiori Milano przekaże 5 zł od ceny hurtowej każdego sprzedanego produktu biorącego udział w kampanii.